הותר לפרסום

השוטר שנרצח על ידי פלסטיני בן 17: רס"ר ברק משולם ז"ל

רס"ר ברק משולם ז"ל הוא השוטר שנרצח הלילה על ידי ערבי שנמלט ממחסום בכביש 4 • המשטרה: "איבדנו שוטר יקר במהלך פעילות מבצעית" • הדורס, פלסטיני בן 17, נעצר לאחר שנמלט (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רס"ר ברק משולם ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום כי רס"ר ברק משולם ז"ל הוא השוטר שנרצח הלילה (ראשון) על ידי פלסטיני בן 17 שניסה להימלט ממחסום משטרתי בכביש 4 סמוך לעיר רעננה. בפטירתו, הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הורים ושני אחים.

השוטר שנהרג רס"ר ברק משולם ז"ל (צילום: דוברות המשטרה)

ברק ז"ל, יליד 1992 החל את דרכו במשטרה בשירות חובה כלוחם מג"ב בין השנים 2011-2014 ומיד לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא.

בהודעת המשטרה נאמר: "במהלך הלילה איבדנו שוטר יקר, רס"ר ברק משולם ז"ל, במהלך פעילות מבצעית בגזרת מרחב שרון, לאחר שתושב רמאללה עפ"י החשד רצח אותו בעת פריצת מחסום משטרתי ברכב גנוב בו נהג סמוך לצומת רעננה".

זירת אירוע הדריסה (צילום: דובר המשטרה)

על פי החשד, הפלסטיני גנב רכב מתושב העיר חולון וכחות משטרה פתחו במרדף אחריו, כשהוא נתקל במחסום בצומת 4 הוא החליט להימלט בכוח ודרס למוות את השוטר.

זמן קצר לאחר הדריסה, כוחות גדולים של משטרה בסיוע מסוק החלו לסרוק אחר החשוד שנטש את הרכב ונמלט מהזירה. שוטרי תחנת כפר סבא איתרו אותו והוא נעצר בחשד לרצח שוטר.

זירת האירוע והרב הפוגע (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד המחוז-ניצב אבי ביטון אמר כי את החקיֹרה תנהל היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שרון בשת"פ יחידת הבוחנים של מחוז מרכז.

פראמדיק מד"א אביב סולומון סיפר: "השוטר שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי התייחס לאירוע הקשה ואמר כי "משטרת ישראל איבדה הלילה שוטר מצטיין שעשה בדיוק את המוטל עליו כשוטר וכמגן הציבור והמדינה. ברק ז"ל ששמע בקשר על רכב גנוב שעושה דרכו לגזרה שלו, הגיע לצומת, חסם אותה וקיווה לעצור את הרכב ואת הגנב. זו פעילות יום יומית שמבצעים מאות ואלפי שוטרי משטרת ישראל בשגרת פעילותם, ואנו רואים פעם נוספת שהעורף הוא החזית עבור שוטרי משטרת ישראל ושהשגרה שלנו במאבק בפשיעה עלול להיות קטלני מאוד ולגבות קורבנות בקרב שוטרינו.

"ברק ששירת במג"ב היה בעל ניסיון מבצעי רב ושימש כראש משמרת בשיטור העירוני של רעננה. הוא עסק בשיטור כל חייו הבוגרים בדיוק מהמניעים הנכונים של אהבת המולדת, וחשיבות ההגנה על אזרחי המדינה. החתירה למגע זרמה בעורקיו של ברק והיא הייתה מוכרת רבות למפקדיו וחבריו. בכל פעילות ומבצע הוא הראשון לרוץ קדימה ולהסתער. בתפקידו שירת את אזרחי העיר והאזור נאמנה והוא היה מופת ליוזמה, מקצועיות ונחישות גדולה.

"בשעה קשה זו אנו מחזקים את משפחתו של ברק, אלמנתו, ילדיו, הוריו ואחיו. נתמוך ונלווה אותם לעד. נסיבות האירוע עוד מתוחקרות אך לא נשקוט עד שנמצא את מלוא חומרת הדין עם החשוד שנעצר. יהי זכרו של ברק משולם ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר