בעקבות מתיחות עם זלנסקי

זלנסקי פיטר את ראש שירות הביטחון והתובע הכללי באוקראינה

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי פיטר היום את ראש שירות הביטחון ואת התובע הכללי של אוקראינה. כך דיווח הגרדיאן הבריטי. לטענת זלנסקי הם פעלו נגד המדינה (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: לשכת זלנסקי)

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי פיטר היום (ראשון) את ראש שירות הביטחון ואת התובע הכללי של אוקראינה. כך דיווח עיתון הגרדיאן הבריטי.

זלנסקי אף הוסיף, כי יותר מ-60 מעובדי הפרקליטות ושירות הביטחון של אוקראינה פועלים נגד מדינתו. לדבריו, פשעים מסוג זה מעלים "שאלות חמורות מאוד", והוסיף: "כל אחת מהשאלות האלו תקבל תשובה ראויה".

כזכור, הבוקר פורסם כי נשיא אוקראינה זלנסקי החליט להדיח מתפקידו את איגור קוליניץ', ראש השירות החשאי באיזור חצי האי קרים הכבוש, שנה וחצי לאחר שזלנסקי עצמו מינה אותו לתפקיד.

עוד פורסם היום בכלי התקשורת באוקראינה כי המרגל הבכיר נעצר על ידי השירות החשאי במדינה בחשד שבגד באוקראינה וסייע לרוסיה.

בנוסף, נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נמצא בעיצומו של הליך לאיתור ראש שירות חשאי חדש לכל אוקראינה - תפקיד חשוב במיוחד בצל המלחמה במדינה.

על פי הפרסום ב'פוליטיקו', איבן בקאנוב, מקורבו של זלנסקי במשך שנים ארוכות, מונה ב-2020 לתפקיד, אך כעת מדווח על מתיחות בין השניים בצל המלחמה כשזלנסקי חושב שהתפקוד של בקאנוב לא טוב מספיק.

גורם בכיר מאוד בלשכת זלנסקי אמר לפוליטיקו כי "אנחנו מאוד לא מרוצים ממנו ופועלים כדי להיפטר ממנו". עוד אמר כי "אנחנו לא מרוצים מהכישורים שלו... עכשיו אנחנו צריכים מישהו עם כישורי ניהול נגד משברים כמו שאנחנו לא חושבים שיש לו".

עוד אמר הגורם הבכיר, כי לא מדובר רק בבקאנוב, אלא בעוד שורה של בכירים בשירות החשאי שלא עבדו טוב מספיק והביאו לאובדן מחוז חרסון - כך לטענת הבכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר