פיגוע בירושלים

הצלם משחזר: כך יריתי במחבל הדוקר • צפו

משי בן עמי, צלם העיתונות שנטרל את המחבל מפיגוע הדקירה באוטובוס בכביש רמות בירושלים, שחזר את רגעי הירי; האזרח שניסה לנטרלו באבנים, סיפר: "פגעתי לו בראש" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
משי בן עמי משחזר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"הרגשתי ממש מאוים ובסכנת חיים, ואז נטרלתי אותו בשני כדורים", כך שחזר הערב (שלישי) משי בן עמי, צלם העיתונות של ynet, שנטרל את המחבל מפיגוע הדקירה באוטובוס בכביש רמות בירושלים.

כפי שדווח מוקדם יותר, סמוך לשעה 17:00 בערב החל מחבל פלסטיני, תושב יו"ש בשנות הארבעים לחייו, לדקור עם מברג נוסע חרדי, בן 41, בקו 137 של 'אגד תעבורה', שנסע בכביש רמות, עשרות מטרים מצומת רמות. נהג האוטובוס שהבחין במתרחש, עצר בצד הכביש והמחבל והנוסעים נמלטו החוצה, כשהמחבל ממשיך לדקור. אזרח חרדי ניסה לנטרלו עם אבן, אך ללא הצלחה - עד שלמקום הגיע הצלם משי בן עמי, ששלף ת אקדחו האישי, ירה ונטרל את המחבל.

"אני נסעתי לכיוון מרכז העיר", שחזר משי בן עמי, "ואז זיהיתי בצד ימין של הכביש, ראיתי אדם שוכב על אדם ועושה תנועות של דקירה. בהתחלה לא הבנתי את הסיטואציה, ואז ראיתי אנשים בורחים והבנתי בוודאות שיש פה אירוע".

בן עמי המשיך וסיפר: "יצאתי מהרכב, הלכתי לכיוון האירוע, זיהיתי ודאות של אדם דקור שממשיך לדקור אותו. ואז הוא (המחבל) קם, עזב את הנדקר, והגיע לכיווני עם המברג שהוא דקר אותו – בתנועה מאיימת. הוריתי לו לעצור, הרגשתי ממש מאוים ובסכנת חיים, ואז נטרלתי אותו בשני כדורים".

"אם לא הייתי עם נשק, הוא היה פוגע גם בי וגם אני הייתי בבית חולים", סיכם בן עמי את הפיגוע.

האזרח החרדי שניסה לנטרל את המחבל עם אבן סיפר: "עצרתי את האוטו בצד, ואמרתי אלך לעזור להם. פתאום אני קולט מחבל, כולו מלא בדם, והוא היה כבר מחוץ לאוטובוס. הוא לא צעק ולא אמר כלום, פשוט המסכן צרח.

"יש לי רישיון לנשק אבל אין לי נשק עליי, אז התחלתי לזרוק אבנים. זרקתי לו אבן בראש ופגעתי בו. ואז הגיע ההוא וירה בו".

הפצוע החרדי טופל בזירה ופונה לבית החולים 'שערי צדק', משם נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו. "הפצוע במצב בינוני עם מספר דקירות בפלג גוף עליון ולא נשקפת סכנה לחייו", מסר דובר בית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר