לא ייאמן

חרדית בהריון נפלה מצוק תלול במפלי הניאגרה ושרדה

במהלך טיול משפחתי במפלי הניאגרה נפלה אישה חרדית, אם משפחה מקראון הייטס, מצוק תלול בגובה 15 מטר, ושרדה בפציעות קלות. גם העובר לפי הבדיקות שרד (אקטואליה, עולם)

שלמה מן | כיכר השבת |
מפלי הניאגרה. אילוסטרציה (צילום: דוב בער הכטמן)

נס במפלי הניאגרה: אישה חרדית, אם למשפחה חב"דית משכונת קראון הייטס בברוקלין, נפלה הלילה, במהלך טיול משפחתי למפלי הניאגרה, מצוק תלול בגובה של 10 מטרים וניצלה בחסדי שמיים.

האירוע אירע כאמור אתמול. המשפחה נסעה למפלי הניאגרה, השוכנים בגבול שבין מדינת ניו יורק לקנדה. במהלך הצעידה מעל למפלים הגדולים והעוצמתיים מעדה האישה, אם המשפחה, ונפלה מצוק תלול בגובה של כ-15 מטרים מעל שפת המים.

אב המשפחה החל לזעוק לעזרה. הוא קרא לאשתו וזו הגיבה שהיא חיה ומצבה טוב. האב התקשר במהירות לכוחות החירום וההצלה, אך אלו הופיעו רק כעבור יותר מ-45 דקות, בשל תוואי הדרך. בינתיים, שלושה גברים שנכחו באזור נחלצו לעזרה וירדו כדי לסייע לה.

כשכוחות ההצלה הגיעו, ירדו כ-15 כבאים עם סנפלינג במורד המצוק אל האישה הפצועה. בשל החדות של הצוק הם לא הצליחו להעלות אותה בחזרה ולפיכך הם ביקשו סיוע מסירת תיירים חולפת, והשיטו אותה במים עד למקום מבטחים.

נס האירוע התברר בבית הרפואה, שם נאמר למחלצים ההמומים שהגברת סובלת מפציעות קלות בלבד וכי העובר שהיה בבטנה בסדר. "כשהשוטר התקשר אלי מאוחר יותר ואמרתי לו שאשתי והתינוק בסדר, הוא פשוט בכה", תיאר הבעל המאושר את הנס שנעשה עם רעייתו והעובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר