באולפן 'כיכר השבת'

ארנון סגל: אין סרט שאתמוך ביאיר לפיד. צפו

המעבר מהתקשורת לפוליטיקה; הרצון להיבחר ברשימת 'הציונות הדתית'; הטענות ברשתות שהוא איש שמאל; נתניהו ויאיר לפיד • העיתונאי ארנון סגל בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

עיתונאי 'מקור ראשון', ארנון סגל, בנו של העיתונאי חגי סגל ואחיו של העיתונאי עמית סגל, המתמודד בימים אלו בפריימריז של 'הציונות הדתית', התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת והסביר את הרצון לעבור מהתקשורת לפוליטיקה, אי ההסכמה להצהיר נאמנות לנתניהו האיש ועמדותיו בנושאי דת ומדינה. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

על העובדה שהיו מי שטענו שהוא בכלל איש שמאל, אמר סגל: "התפלאתי לגלות שאני איש שמאל. אני חושב שבימין של היום צריך להיות מזוהה עם אדם מסויים מאוד ורק אז אתה נחשב ימין. עם בנימין נתניהו. להצהיר לו נאמנות ללא סייג, ללא קשר לערכים, אני מסרב להגיד את זה. ברור שבנימין נתניהו, אין לי דבר אישי נגדו, הוא הדבר היחיד שיכול להקים ממשלת ימין. אני מסרב לדבר על זהות של אדם ספציפי".

ארנון סגל בריאון לישי כהן

אולי זה החשש בימין, שיום אחרי הבחירות יבוא ארנון סגל, ייבחר לכנסת, ייראה שלנתניהו אין רוב, וייתן יד לממשלת לפיד

"אין סרט כזה, יאיר גולון ייקח אותי?".

אני מצטט דברים שאמרת: "אין הבדל אמיתי בין ממשלה של נתניהו לממשלה של לפיד, מבחינת הערכים החשובים לימין. לפיד לא יעשה רע לערכים האלו יותר מנתניהו. נתניהו יוצר אשליה כאילו יש שלטון ימין ובפועל אין"

"זה כך היה עד עכשיו לצערי, היו 15 שנות שלטון נתניהו ובשאלות הכי חשובות שלנו לא הכרענו. למשל סעיף הנכד בחוק השבות, שלא נחשבים יהודים על פי ההלכה".

יאיר לפיד ובנימין ננתיהו מבחינת הערכים הם אותו דבר?

"בפועל כך היה. אין הבדל אמיתי למשל בהתנהלות למשל מול עזה, מול המסתננים, שומר החומות, פרעות בכל הארץ - זה היה בזמן נתניהו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר