חנופת לפיד למגזר

פוליטיקה וכלכלה; ח"כ אורלי לוי אבקסיס בריאיון מיוחד

המשבר הכלכלי, יוקר המחיה והדרך לטפל במחירי הדיור; האחריות של ליברמן; שיחות גפני ולפיד ונאמנות החרדיה לנתניהו • ח"כ אורלי לוי אבקסיס בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

ח"כ אורלי לוי אבקסיס (הליכוד) התארחה לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' ותקפה את הממשלה בחירפות על יוקר המחיה ועליית מחירי הדיור, האשימה את שר האוצר אביגדור ליברמן והתייחסה לשיחות בין יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, לרה"מ יאיר לפיד. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון - שיחות לפיד וגפני

לדבריה: "אני יש לי הערכה גדולה לגפני, שיתפנו פעולה. כשאני רואה את הדבר הזה.. קודם כל, הברית בין הליכוד לחרדים היא ברית שהוכיחה את עצמה.

"אזכיר לו מה היה עם יאיר לפיד כשהוא היה חלק מהקואליציה בראשות נתניהו. הוא היה שר האוצר, אולי הכושל ביותר במדינת ישראל, במי הוא רצה לפגוע? רצה לפגוע בחרדים".

ח"כ אורלי לוי אבקסיס בריאיון לישי כהן

"אז מה אומרים לכם בסוף?", טענה אבקסיס: "הרי בסוף אפשר לקנות אתכם? אחרי שבעטו ואחרי שהפכו אותו לשעיר לעזאזל, את המגזר החרדי.. עכשיו הם באים ואומרים שתבואו על ארבע? ההסיטוריה מראה שזה לא בדיוק עבר.

"ההתרפסות בפני אלו שהרביצו לך, לא נעים להשתמש במילה הזאת אבל המגזר החרדי חטף והוא חטף קשה, ולתת להם אחר כך את השלטון? אני חושבת שזה משהו שהוא לא נכון".

לדבריה: "הציבור החרדי צריך להחליט. אני לא מאמינה שיהיה חיבור. אני מאמינה שהחיבור בין החרדים לימין הוא באמת ערכי. אולי נעים לקבל ליטופים מהמגרש של השמאל. אבל במהות, לא רק שלא נצליח לשמור על המדינה הזאת עם זיקה ליהדות.. המשחק הזה..".

אבקסיס התייחס לריקוד של שרת התחבורה מירב מיכאלי בחתונת נכדת גפני: "כשאני ראיתי את מירב מיכאלי רוקדת בעזרת נשים בחתונה, חתיכת צבועה, אותה בחורה רוצה למנוע מכל החרדים, החא לא רוצה שיהיו הופעות לקהל נשים בלבד או לקהל גברים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר