אירוע מסעיר | צפו בתיעוד

רב חרדי הותקף באלימות ע"י שוטרים בבני ברק

לפני מספר שבועות, במהלך מחאות הסלולר, הותקף באלימות רב חרדי לאחר שעבר באיזור ההפגנה ונלקח על ידי המשטרה לחנות שם הוכה באגרופים ונאזק ע"י שוטרים (משטרה, חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

אירוע מטריד התרחש לפני מספר שבועות בעיר בני ברק, במהלך הפגנה נגד חנות סלולר בעיר. על פי התיעוד, נראה רב חרדי שצעד במקום ולא היה חלק מההפגנה נעצר על ידי שוטרים ללא סיבה.

שניות אחרי שנעצר הוא הוכנס לחנות הטלפונים במקום על ידי קצין משטרה, וכמה שוטרי יס"ם, כפי שתועדו במצלמות האבטחה, נראים שוטרי היס"מ מכים באלימות ובאגרופים לבטנו של הרב.

בהמשך נראה שוטר אחד כשהוא מושך בשערותיו של העצור, זאת בזמן ששאר השוטרים מכים אותו ללא שום סיבה. את התיעוד פרסם לראשונה גיא פלג אתמול בחדשות 12.

במחלקה לחקירות שוטרים בודקים את המקרה.


ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "כוח משטרה הוזעק להפרת סדר של מאות מתפרעים מול חנות סלולר בבני ברק. הכוח נתקל בהמון הזורע הרס במקום ובברד אבנים, בלוקים, מוטות, עגבניות, קרטונים בוערים וזיקוקים.

חלק מהשוטרים נפגעו מהאבנים והחפצים ואף נפצעו. הכוח עצר את אחד ממפירי הסדר והכניס אותו לחנות תוך שהוא מפעיל כוח רב ומתנגד. נגד החשוד הופעל, כמקובל וכחוק, כוח סביר לצורך השתלטות עליו ולכבילתו באזיקים.
ככל שעולות טענות כלפי התנהלות השוטרים ראוי שאלה יבדקו על ידי הגורמים הרלוונטיים"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר