תיעוד מיוחד

מרגש: כשישי ריבו הקדיש את 'הלב שלי' לבן הלוחם הי"ד שחגג בר מצווה • צפו

חגיגת הכנסת ספר תורה נערכה לזכרו של לוחם הימ"מ שנהרג בידי מחבלים, בשילוב בר מצווה לבנו. במהלך האירוע הקדיש הזמר ישי ריבו את השיר "הלב שלי" לבן • צפו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דוברות בנימין)

כחודשיים וחצי לאחר נפילתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי״ד בפעילות מבצעית, הכניסו אמש (ראשון) ביישוב קידה בבנימין ספר תורה לזכרו, אשר נתרם ע״י איש העסקים עמוס לוזון.

ספר התורה הוכנס בתהלוכה חגיגית עם רבנים, בני המשפחה, בני משפחת לוזון, אישי ציבור, תושבי היישוב וחברים לבית הכנסת הנבנה בימים אלו לעילוי נשמתו של נעם הי"ד.

מיד לאחר הכנסת ספר התורה נערך אירוע בר מצווה מיוחד לבנו של לוחם הימ"מ, שגב רז, וזה הופתע כאשר למקום הגיע הזמר ישי ריבו שהקדיש לשגב את השיר 'לב שלי' ולאחר מכן המשיך ורקד איתו.

רבה של העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית הרב שמואל אליהו אמר: "אל נקמות ה' אל נקמות הופיע. הנקמה היא בבניין ויצירה. אנחנו מאחלים ליישוב הזה הרבה בניין ועשייה, שכונות ומטעים רבים. מאחל לשגב אורך ימים ושנות חיים טובים."

איש העסקים עמוס לוזון אמר: "זה היום עשה ה' נגילה ושמחה בו. לאחר ימי השבעה, התחייבתי בפני אלמנתו של נעם, אפרת, להכניס ספר תורה לכבודו של גיבור ישראל. אפרת ביקשה ממני להכניס את הספר בכ"ה בתמוז, תאריך בר המצווה של שגב, והתחייבתי לה שנעשה חגיגה לכבוד שגב שכמותה לא היתה ביישוב קידה. תודה לאפרת וילדיה שזיכו אותי במצווה הזו."

אפרת רז, אלמנתו של נעם הי"ד אמרה: ״באמצעות משפחת לוזון הנדיבה, תושבי קידה, המועצה והחברים שעזרו בהשקעה מטורפת להפקה, התאפשר לשגב לחגוג בר מצווה שמחה ולחזות בהתגשמות נבואת זכריה הנביא - שצום הרביעי וצום החמישי יהיו לבית יהודה לששון ולשמחה״

ראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ אמר: "חיבור מרגש בין הגבורה של נעם ומשפחתו לבין הלב הגדול של עם ישראל ושל עמוס לוזון. בזכות החיבור הזה עוד נוסיף להכות שורשים יחד עם קהילת היישוב קידה ולהתבסס בחבל בנימין ובכל מרחבי ההתיישבות"

יו"ר היישוב קידה, ישראל בן פזי אמר: "רגע מרגש עבור כולנו, נעם חלם בחייו להכניס ספר תורה. בחודשיים האחרונים הרגשנו את הרצון של אנשים רבים להיות שותפים במורשתו של נעם וללמוד ממידותיו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר