המתיחות בצפון

נסראללה מאיים: "כל שדות הגז תחת איום"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, מאיים כי אם ישראל תתחיל בשאיבת הגז מאסדת כריש בספטמבר: "זו תהיה בעיה. הצבנו יעד ואנחנו הולכים אליו ללא כל היסוס" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חסן נסראללה (צילום: ללא קרדיט)

חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, איים הלילה (שלישי) כי אם ישראל תתחיל בשאיבת הגז מאסדת כריש בספטמבר: "זו תהיה בעיה. הצבנו יעד ואנחנו הולכים אליו ללא כל היסוס".

בריאיון לערוץ 'אל-מיאדין' המוזהה עם חיזבאללה,, התבטא נסראללה: "כל שדות הגז נמצאים תחת איום ולא רק כריש. אין מטרה ישראלית בים או ביבשה שלא מגיעים אליה הטילים המדויקים של חיזבאללה".

לדבריו: "ארה"ב רוצה לחפש חלופות אנרגיה לאירופה, במקום הנפט והגז המגיעים מרוסיה. לשם כך נשיא ארה"ב ביידן הגיע לאזור. הוא זקוק גם לישראל שתתרום את חלקה מעבר למה שיכולות לסייע סעודיה ואיחוד האמירויות.

"ישראל רואה בעצמה את ההזדמנות בשל הצורך של ארה"ב ואירופה. מה שאמרתי בנאומי האחרון שהסיפור הוא לא רק כריש אלא כל שדות הנפט והגז בחופי ישראל".

נסראללה הוסיף: "ארה"ב לחצה על לבנון לקבל את ההצעה הישראלית, בעוד שישראל כבר מתכוננת להפיק גז. לבנון יכולה להשיג את כל מה שהיא רוצה - היום ולא מחר. אבל אנחנו לא התערבנו בתהליך שרטוט הגבול הימי. אנחנו רוצים שלבנון תוציא את הגז כי זוהי הדרך האחרונה להציל את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר