לקראת תוצאות הבחינות

עשרות כוורות זיקוקים נתפסו שוב בירושלים

בפעם השניה בתוך יממה, עשרות כוורות זיקוקין שעשו דרכן למזרח ירושלים, נתפסו היום על ידי בלשי המשטרה בתוך רכב בכניסה לעיר ירושלים. שני החשודים נעצרו (חדשות משטרה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בפעם השניה בתוך יממה, עשרות כוורות זיקוקין שעשו דרכן למזרח ירושלים, נתפסו היום על ידי בלשי המשטרה בתוך רכב בכניסה לעיר ירושלים.

לאחר שאמש נתפסו עשרות כוורות זיקוקין בעת שהיו בדרכן למזרח ירושלים, בפעילות נוספת שהתקיימה היום לאיתור זיקוקין ע״י בלשי תחנת מוריה, נעצר רכב בכביש המנהרות מדרום לירושלים ובו שני חשודים, בגיר (22) וקטין (16) תושבי חברון.

בחיפוש ברכבם, איתרו הבלשים 36 כוורות זיקוקין שעפ״י החשד היו בדרכן לשכונות מזרח העיר ויועדו לשימוש בסוף השבוע הקרוב. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה וכוורות הזיקוקין נתפסו על ידי הבלשים.

כזכור, אתמול (שני) נתפסו על ידי בלשי תחנת מוריה עשרות כוורות זיקוקין נוספות שאותרו ברכב שנסע בכביש בגין בירושלים, ושני חשודים שנסעו ברכב הועברו אף הם לחקירה.

בתוך כך, נמשכת היערכות ופעילות שוטרי מחוז ירושלים שהחלה בשבועות האחרונים לקראת פרסום תוצאות בחינות התאוג'יהי בסופ״ש הקרוב בקרב תושבי מזרח ירושלים מתוך כוונה לאתר, למנוע ולעצור את אלו שיבחרו לסכן את הציבור על ידי שיגור זיקוקין מסוכנים.

במשטרה מבהירים כי הפעלת זיקוקין שלא בידי אדם מוסמך מהווה סכנה ממשית לכל מי שנמצא בקרבתם תוך סכנת פגיעה באזרחים תמימים. כמו כן, לא אחת פריטים פירוטכניים אלו משמשים גם לניסיונות לפגוע בכוחות הביטחון במהלך הפרות סדר והתפרעויות.

"משטרת ישראל תמשיך ותפעל בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם אותם פורעי חוק שיבחרו לסכן את חייהם ואת שלום הציבור ורכושו", מסר דובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר