יבלום תגבורת רוסית?

אוקראינה שיגרה טילים על גשר בעיר • צפו

הקרב על מזרח אוקראינה נמשך, ובאוקראינה הפגיזו גשר אסטרטגי במחוז הכבוש חרסון, זאת על מנת להקשות על רוסיה לתגבר כוחות בעיר אותה מנסה אוקראינה לכבוש מחדש (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: מתוך רשתות חברתיות באוקראינה)

יותר מחמישה חודשים של מלחמה באוקראינה והבוקר (רביעי) דווח כי הצבא האוקראיני הפגיז בשעות הלילה גשר חשוב ומרכזי במחוז חרסון שנכבש על ידי רוסיה ומוחזק על ידי הרוסים.

הגשר שהופגז שימש את הצבא הרוסי מאז שכבש את המחוז המזרחי להעברת ציוד ותגבורת מרוסיה לשטח מחוז חרסון הכבוש בכדי לבצר את ההגנות על העיר - בייחוד בתקופה האחרונה בה עולים דיווחים על קשיי כח אדם ונשק באיזור המחוז אותו מנסה אוקראינה לכבוש מחדש.

בשבוע שעבר טען המודיעין הבריטי כי הצבא הרוסי נמצא בדילמה: הכוחות והמשאבים הולכים ואוזלים וכעת בכדי להתקדם בכיבוש על רוסיה להעביר כוחות ממחוז חרסון לשאר אוקראינה.

יחד עם זאת, כך על פי הדו"ח, רוסיה מבינה כי אם תעביר כוחות ממחוז חרסון, צבא אוקראינה יצליח ככל הנראה לכבוש מחדש את המחוז מידי הרוסים.

במודיעין הבריטי אמרו כי הדבר מותיר לצבא הרוסי דילמה - או לסכן את ההחזקה במחוז חרסון ולהתקדם בכיבוש אוקראינה, או להתבצר במחוז ולעכב עד כמעט לעצור את ההתקדמות הרוסית באוקראינה.

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר