"מקורי; אני מתרגש"

זו המתנה שקיבל ח"כ אבי מעוז ליום הולדתו מעוזריו • צפו

חבר הכנסת אבי מעוז, חגג יום הולדת ועוזריו ופעילי מפלגת נעם, החליטו להפתיע עם עוגה, שירים ומתנה מקורית במיוחד • הרב טאו בירך: "ניכרים דברי אמת שנאמרים בנעם ופוקחים עיניים עיוורות להתפכח משכרון הפוסטמודרנה והנדסת התודעה" • צפו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מעוז עם המתנה (צילום: לשכת מעוז)

עוזריו הפרלמטריים של חבר הכנסת מ'נעם' אבי מעוז, חגגו אמש (רביעי) את יום הולדתו והעניקו לו מתנה המקורית שקיבל - ספר ובו 226 נאומיו (כמניין אביגדור) העוסקים במאבק על הזהות היהודית.

העוזרים חגגו יום הולדת בהפתעה למעוז. חברי הלשכה העניקו למעוז מתנה - ספר ערוך וכרוך ובו כל נאומיו בכנסת.

ראש ישיבת הר המורה הרב צבי טאו, כתב מכתב ברכה לרגל יום הולדת: "לידיד נפשנו, שליח ציבורנו, קריינא דאיגרתא, מזכה הרבים ר’ אביגדור מעוז הי"ו. 'מי העיר ממזרח צדק יקראהו לרגלו'. אל מול חילול השם של ממשל רגרסיבי שיחד עם אויבי ישראל פועל לפגיעה ביהדותה של מדינתנו שהיא ציפור נפשה. אשרינו שהתברכנו באיש אמת, שנושא בעוז ובאומץ דברי אמת ואמונה בכנסת ישראל, שמרווים צמאונם של רבים, הקוראים להשיב לחיינו הציבוריים את הנורמליות האנושית וקדושת היהודית".

"ניכרים דברי אמת שנאמרים בנעם ופוקחים עיניים עיוורות להתפכח משכרון הפוסטמודרנה והנדסת התודעה. כולנו עם כל שלומי אמוני ישראל מלאים הוקרה והערכה והכרת טובה מיוחדת למעלת כבודך על ההופעה החשובה שלך למען כבוד עם ישראל, כבוד תורתו ונחלתו והמשך תקומתו וגאולתו. כן יברכך ד’ גואל ישראל להוסיף ולהרבות, להגדיל ולהאדיר גילוי קידוש השם ונעמו עם כל כוננות פועלך עם כל העומדים על ימינך והצלחתם לאורך ימים טובים.

"ונזכה בע"ה לתוספת שליחים נאמנים הפועלים עם א-ל ועוסקים בצרכי ציבור באמונה לישועת ישראל. יתן ד’ וממאפל יאיר לנו ובישועתו ישגבנו ומבין המצרים לאור מרחבים יוציאנו וקרן עמו ומדינתו ירים במהרה בימינו אמן. שלך בכבוד ובהערכה באהבה ותודה ובציפיית ישועה קרובה", חתם הרב טאו את הברכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר