מהתקשורת לפוליטיקה

בועז ביסמוט מדבר על הכל בריאיון מיוחד לישי כהן

העריכה של 'ישראל היום'; הטענות שהיה 'שופר' של נתניהו; ההחלטה לעזוב את התקשורת ולעבור לפוליטיקה; היחסים עם לפיד ועמדתו בדת ומדינה • בועז ביסמוט בריאיון מקיף לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

עורך העיתון 'ישראל היום' לשעבר, בועז ביסמוט, הודיע בימים האחרונים על החלטתו להתמודד על מקום ברשימת 'הליכוד' לכנסת ה-25. בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' הא מדבר על ההחלטה, הימים ב'ישראל היום' והטענות שנתניהו שלט בעיתון ובכותרות, עמדתו בנושאי דת ומדינה, הידידות עם יאיר לפיד והאם להערכתו הימין ישיג את ה-61? צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון - ישראל היום ונתניהו

לדבריו: "מה לעשות ואני מניח ולעורך 'ידיעות אחרונות', עורך 'הארץ', עורך 'המודיע' או 'יתד נאמן', לכל אחד שאמרתי יש השקפת עולם והוא גם אזרח ומצביע. גם לעורך של עיתון 'ימיני' מותר שתהיה לו השקפת עולם.

"עורך 'ישראל היום', שאני הייתי, היה ליכודניק מצוי בגאווה, הוא גם הצביע ימין ולא הסתרתי את זה. אבל יש גם את איש התקשורת, את העיתונאי שבי, יש לי את הכבוד המקצועי".

בועז ביסמוט בריאיון לישי כהן

ביסמוט טען בתוקף: "מעולם ראש הממשלה לשעבר ונקווה שגם בעתיד, בנימין נתניהו, לא שינה לי כותרת, מעולם. לעומת זאת, פוליטיקאים אחרים, בתפקידים בכירים, ניסו כדי להשפיע על כותרות. אבל כל החיצים והאשמות על נתניהו, כאילו הוא היחידי".

ביסמוט הוסיף: "הרעיון הזה לקשור את נתניהו ל'ישראל היום' היה כל כך לא הוגן וכל כך לא נכון. חמש שנים אני הייתי עורך העיתון, לא קרה פעם אחת, פעם שהוא שינה לי כותרת".

ביסמוט התייחס למבקריו הטוענים כיכ ההתמודדות שלו בליכוד היא הוכחה שהטענות נגדו היו נכונות: "אז מה תגיד עכשיו על רה"מ לפיד שהיה עיתונאי, הוא היה עיתונאי. מירב מיכאלי התפקדה למפלגת העבודה, ניצן הורוביץ עבר למרצ לפני שהוא היה מרצ. אז כשאני אומר 'תקשורת שמאל', צדקתי, לשמאל מותר ולימין אסור?".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר