מתקרב לדת

הזמר המפורסם: מקפיד לא להופיע בשבתות

הזמר אסף אמדורסקי הצהיר בריאיון טלוויזיוני כי הוא מקפיד שלא להופיע בשבתות. דבריו של אמדורסקי באים ברקע ריאיונות קודמים בהם הצהיר כי החל ללמוד גמרא (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: תומר נאומברג, פלאש 90)

הזמר והיוצר המפרוסם אסף אמדורסקי, העניק בסוף השבוע ראיון לדני קושמרו ב'ערוץ 12' על הקריירה שלו בעולם המוזיקה וסיפר שהוא מקפיד לא לעבוד ולהופיע בשבת קודש.

בדבריו סיפר: "אני עדיין לא מופיע, אני לא עובד בשבת, זה חשוב לי".

בהמשך נשאל האם הסיבה שהוא בוחר לנוח בשבת היא: מטעמי אלוקים או מטעמי: 'אני רוצה יום אחד שקט?' - והשיב: "אני יהודי, כמו שהרבה גוונים של יהודים יש, אז גם אני".

אסף אמדורסקי, הוא אחד מהזמרים המצליחים בישראל - בשנים האחרונות הוא שומר כשרות, לומד גמרא, לא מופיע ועובד בשבת, ובעבר אף התחתן בחתונה דתית כדת משה וישראל.

לפני כמה שנים הצהיר האמן אסף אמדורסקי על התקרבותו ליהדות וחשף כי החל ללמוד גמרא. בראיון למוסף "7 לילות" סיפר אמדורסקי כי הוא עובד כעת על תיקון מידותיו ועל יחסי האנוש שלו.

אמדורסקי מסביר מדוע נישא באחרונה בחתונה דתית על ידי רב ואומר: "אני שייך לעם היהודי, לעם ישראל. קניה ווסט מתחתן הוא יביא כומר? יביא. הוא נוצרי. הוא לא מתבייש. גם אסף שייך לעם שלו. לעם ישראל".

"מחמישי אני כבר במחשבה איך יראה שישי שלי. האם אספיק לקנות לנקות ולבשל. אני חייב להצטייד בחלה, ויהיה לי יין כשר בבית שאוכל לברך עליו - מה שלא ראיתי מעולם את אבי עושה. אני מגביה כוס, מברך על היין והחלה ושומט כל מלאכה".

אמדורסקי מספר כי הוא מבקש לשמור על כך בדיסקרטיות. לא להפוך זאת למשהו ציני. "הדברים הפרטיים הללו יפים כשהם פרטיים. לא כשהם הופכים לחומר גלם לקידום אלבום. אני מוכן לומר שאני לא עובד בשבת. אל תזמינו ממני הופעות בשבת. זה לא יקרה. אני יהודי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר