האחראי על המתווה

הח"כ חושף: "בעלזא לא הצטרפו לממ"ח - זה פייק"

ח"כ משה קינלי טור-פז, מי שתיווך בין חסידות בעלזא למשרד החינוך, מכחיש בריאיון באולפן 'כיכר' את טענות 'דגל התורה' וחושף כי המתווה שהוסכם הוא העתק של מתווה 'החינוך העצמאי' • הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי )

ח"כ משה קינלי טור-פז (יש עתיד), מי שתיווך בין חסידות בעלזא למשרד החינוך, מכחיש בריאיון באולפן 'כיכר' את טענות 'דגל התורה' וחושף כי המתווה שהוסכם הוא העתק של מתווה 'החינוך העצמאי' וכי לא מדובר ב'ממלכתי חרדי'. הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'.

לדבריו: "זה לא רק בעלזא, יש קבוצה של חסידיות שבאו אלי, ואחר כך בתיווך שלי למשרד חינוך, ואמרו 'לא הגיוני שאנחנו מוכנים להכניס לימודי יסוד רחבים הרבה יותר ואנחנו לא מתוקצבים על זה', משרד החינוך יחד עם האוצר בנה מתווה, זה מתווה לימודי יסוד בלי פגיעה בקודשי ישראל".

טור-פז הדגיש: "זה לא ממלכתי חרדי, ממלכתי חרדי זה משהו אחר לגמרי המיועד לציבור מודרני. העיקרון המנחה של החינוך העצמאי התקיים במתווה הזה".

לדברי הח"כ: "אין שום התערבות בתכנים, הכל פייק, כל מיני קיצוניים או כאלו שעינהם צרה. המתווה הוא על בסיס החינוך העצמאי, בדיוק אותו דבר. לא קיבלנו דבר בתמורה".

כאמור, הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר