הסוף לפקקים

יונדאי חושפת את המכונית המעופפת שלה

מכונית מעופפת נשמע לכם רחוק? יצרנית הרכב יונדאי חושפת את הדגם שלה ומצהירה: עד 2028 יהיו רכבים מעופפים • וגם: הרכב החשמלי שיחליף את הקיים היום (רכב)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
הדגם החדש של המכונית המעופפת (צילום: יונדאי)

אם מכונית חשמלית זה משהו שנשמע לכם קצת רחוק מהמציאות, באה יצרנית הרכב יונדאי עם הבשורה. עד שנת 2028 יהיו רכבים חשמליים והם יצאו לשיווק ברחבי העולם.

חטיבת סופרנאל, מחטיבת המוביליות האווירית של החברה, חשפה את המראה המלא eVTOL - רכב חשמלי מעופף של יונדאי. הדגש העיקרי של יונדאי הינו בהצגת ה-eVTOL הוא על תא הנוסעים, המיועד לארבעה נוסעים וטייס. עיקר ההשראה לעיצובו של תא הנוסעים של הרכב המעופף מגיע מעיצובי המכוניות של יונדאי. בין השכלולים: קונסולה מרכזית נשלפת, משטחי טעינה אלחוטיים לסמארטפונים וגם.. מתלים לבגדים.

במקביל פורסם כי יונדאי מפתחת מכונית חשמלית עירונית אשר תהווה תחליף ליונדאי 10i. המחיר המוערך של המכונית הזו עומד על כ-20 אלף יורו, מחיר הנחשב זול לעומת רכבים אחרים רגילים הנמכרים בלמעלה ממאה אלף יורו.

ביונדאי מוסרים שאת הדגם החדש של המכונית המעופפת תציג החברה בארצות הברית בשנת 2028.

פולקסווגן הציגה את האב טיפוס שלהם (יצרן פולקסווגן)

שבוע אחרי שיונדאי חשפה מכונית חשמלית מעופפת (עוד לפני שחשפה איך תיראה), חשפה פולקסווגן אב טיפוס של V.MO - רחפן חשמלי שמסוגל להטיס ארבעה נוסעים עד 200 ק"מ. המחיר או מועד הייצור עדיין לא נחשפו.

היום, יותר מתמיד נראה כי מתישהו נצליח לצאת מהפקקים הארוכים...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר