אבל בארה"ב

חברת קונגרס ותיקה נהרגה בתאונת דרכים

ג'קי ואלורסקי, חברת בית הנבחרים מטעם מחוז הקונגרס השני של אינדיאנה תשע שנים ברציפות, נהרגה בצפון המדינה • הבית הלבן הודיע כי יוריד דגליו לחצי התורן (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ג'קי ואלורסקי (צילום מסך: מתוך הטוויטר)

מכת תאונות הדרכים: חברת הקונגרס הרפובליקנית, ג'קי ואלורסקי בת ה-59, נהרגה הלילה (בין רביעי לחמישי) בתאונת דרכים שהתרחשה בצהרי היום במחוז אלקהרט שבצפון אינדיאנה שבארצות הברית. ואלורסקי כיהנה בתשע השנים שחלפו כחברת בית הנבחרים מטעם מחוז הקונגרס השני של מדינת אינדיאנה.

לפי משרד מפקד המחוז וחוקר מקרי המוות במחוז, טרם ברורה הסיבה לתאונה, אך מדובר בתאונת דרכים חזיתית שסיימה את חיי ארבעה אזרחים: מלבד חברת הקונגרס, נהרגה גם מנהלת התקשורת שלה וחבר בסניף המקומי של המפלגה הרפובליקנית. איתם נספה גם הנהג ברכב השני.

הבית הלבן פרסם מספר שעות לאחר מותה כי יוריד היום את הדגלים במתחם ביתו של נשיא ארצות הברית לחצי התורן לזכר חברת הקונגרס, כנהוג בימי אבל.

סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס, כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "הערב אנו מתאבלים על אובדן נציגת אינדיאנה, ג'קי ואלורסקי, ועל אלו שנהרגו גם הם בתאונה הטראגית. דאג (אמהוף, בעלה היהודי של האריס; צ"ב) ואני שולחים את תנחומינו העמוקים למשפחותיהם ויקיריהם ברגעים קשים אלו".

שר התחבורה של ארצות הברית, פיט בוטיג'ג' הדמוקרטי, צייץ: "אני בהלם ועצוב לשמוע על מותה הטראגי של חברת הקונגרס ג'קי ואלורסקי. מחשבותיי ותפילותיי עם משפחתה ושאר הקורבנות של התאונה הנוראה הזו. למרות שבאנו ממקומות שונים מאוד מבחינה פוליטית היא תמיד הייתה מוכנה לעבוד יחד היכן שהיה מכנה משותף, תמיד הגונה וישרה, והיה אכפת לה מאוד מעבודתה ומבוחריה".

• בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר