תיעוד מיוחד

בחב"ד יקדישו את "מבצע תפילין" לזכרו של הבחור שנהרג בתאונה

במלאות שבוע לפטירתו הטראגית של הבחור שלום בער ליפש ע"ה מקריית מלאכי, שנהרג בתאונת דרכים מחרידה, פעילות הנחת התפילין של חב"ד, המכונה "מבצע תפילין", יוקדש מחר לזכרו. שלטים מעוררים הוצבו על יד דוכנים בולטים ברחבי הארץ (חרדים)

שלמה מן | כיכר השבת |
עמדת תפלין לזכר בערלה (צילום: צעירי חב"ד)

מתעלים את הכאב לעשייה: שבוע אחרי הטרגדיה שזעזעה את חסידי חב"ד בארץ ובעולם, בפטירתו של הנער הטהור שלום דב בער (בערל'ה) ליפש ע"ה שנהרג בתאונה טראגית בשובו מפעילות הנחת תפילין, "מבצע תפילין", של חב"ד בכל רחבי הארץ, יוקדש מחר לזכרו.

שלטים גדולים ועליהם מסרי התעוררות של צעירי חב"ד, הוצבו על יד עמדות בולטות של הנחת התפילין ברחבי הארץ, עם תמונתו של ההרוג ע"ה. בשלטים נכתב: "ביום שישי, נהרג בערל'ה ליפש בתאונת דרכים, כשחזר מפעילות הנחת תפילין ליהודים. מניחים היום תפילין ומציעים לעוד חבר להניח תפילין".

כבר בתחילת השבוע החלו בצעירי חב"ד לעורר את קהל החסידים להגביר את פעילות הנחת התפילין לזכרו של הבחור שהתמסר להנחת התפילין מידי יום שישי במרכז הקניות של קריית מלאכי.

באמצע השבוע, ביקרה קבוצת אנשי עסקים מקריית מלאכי, שבערל'ה ע"ה היה עובר אצלם מידי יום שישי ומציע להם להניח תפילין, בבית משפחת ליפש האבלה.

אנשי העסקים סיפרו על בערל'ה שהכירו והביעו צער עמוק על האסון הכבד כשהם מספרים על החלטתם הטובה להתחזק בהנחת התפילין לזכרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר