סיכום ביניים

עזה: 140 מטרות הותקפו, 580 רקטות שוגרו

בצה"ל עדכנו הבוקר כי מאז החל מבצע 'עלות השחר', הותקפו 140 מטרות של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה • כ-580 רקטות שוגרו לישראל • הלילה תקף צה"ל מנהרת טרור (צבא)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
תקיפת צה"ל בעזה, אתמול (צילום: עטיה מוחמד/Flash90)

דובר צה"ל עדכן הבוקר (ראשון) כי מאז יצא צה"ל למבצע 'עלות השחר' נגד ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, הותקפו 140 מטרות של הארגון.

כמו כן, מאז החל המבצע שוגרו לישראל כ-580 רקטות. רובן ככולם ייורטו על ידי מערכת 'כיפת ברזל' הרושמת הצלחה של 97%. על פי צה"ל, כמאה רקטות נפלו בתוך הרצועה.

בנוסף, הודיע דובר צה"ל כי במהלך הלילה תקף חיל האוויר מנהרת טרור התקפית של הג'יהאד האיסלאמי, מנהרה שלא חצתה את המכשול הדרומי.

אמש התבטא שר הביטחון, בני גנץ: "אנחנו נמצאים ביום השני למבצע 'עלות השחר', שמטרתו לעצור את איומי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, ולהחזיר את השקט והיציבות לעוטף עזה. סיכלנו ונמשיך לסכל טרוריסטים רבים המתכננים לשגר רקטות ופצמ"רים לישראל. פגענו בעשרות מתקנים צבאיים שמשמשים את הג'יהאד האסלאמי לייצור ולשיגור. ולוחמי כיפת ברזל שאני נמצא יחד איתם כאן ממשיכים להגן על העורף עם עיניים על המטרה כל העת.

"הנהגת הג'יהאד האסלאמי שיושבת בחו"ל במסעדות ומתארחת בבתי המלון בטהראן, בסוריה ובלבנון– מנותקת מאנשיה ופוגעת פגיעה אנושה בחייהם ובפרנסתם של תושבי עזה – הם גם ישלמו את החשבון. משמרות המהפכה - לא ישלמו את המשכורות של תושבי עזה. המאמץ ההתקפי מול מחוללי הטרור ימשיך ויתעצם – בלי גבולות ובלי מגבלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר