מבוקש חוסל | צפו

שכם: חילופי ירי ועשרות פצועים פלסטינים

צה"ל וכוחות הביטחון פשטו לפני שעה קלה על בית מבוקש בשכם ובמקום התפתחה מהומה שכללה חילופי אש, לאחר כשעה, דווח כי הבכיר ששהה בביתו חוסל ע"י הימ"מ (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שכם, בשעה זו (צילום: לפי סעיף 27א)

מהומות וחילופי אש בעיר שכם שביהודה ושומרון: כוחות של ימ"מ וצה"ל נכנסו הבוקר (שלישי) לשכם, על מנת לעצור מבוקש, לאחר חילופי אש שנמשכו במשך כשעה, המבוקש חוסל על פי דיווחים ערבים, כתוצאה מחילופי האש יש עשרות פלסטינים פצועים.

המבוקש הוא איבראהים אל נאבולסי, חבר בחוליות מחבלים שביצע מספר פיגועי ירי. נאבולסי ניצל מניסיון חיסול ומאז הצליח להימלט גם מכמה מעצרים, לפני דקות ספורות כאמור הוא חוסל.

שכם, בשעה זו

כוחות הביטחון כיתרו את הבית, ובשעה זו נערך עימות הכולל חילופי אש בין הכוחות לבין המחבלים שבתוך הבית המבוקש בתוך הקסבה שבשכם, על פי הידוע עד כה, אין נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר: "ראשוני: כוחות צה"ל וימ"מ מכתרים את ביתו של מבוקש בשכם. חילופי אש במקום".

הסהר האדום מדווח על האירוע בשכם וטוען, כי ישנם 4 פצועים מירי חי ומצבם מוגדר בינוני וחלקם מצבם מוגדר קשה.

כזכור, בשבוע שעבר כוחות גדולים של צבא פשטו על ביתו של מנהיג הג'יהאד האסלאמי ביהודה ושומרון, בסאם א-סעדי - ועצרו אותו.

המעצר בוצע לאחר שהתקבל מידע מודיעיני איכותי סמוך לשעת חצות שלפני הפשיטה - בשב"כ ולפיו סהדי חזר לביתו בג'נין לביקור קצר. ככל הנראה כדי להתקלח או כדי לראות את משפחתו. ההחלטה להיכנס אל המחנה ולעצור אותו, על אף השעה החריגה, התקבלה מיד.

במהלך המבצע נתקלו הלוחמים בירי חמושים ונאלצו לפתוח בירי. אחד המחבלים נפגע ונהרג. סהדי עצמו נשלף מביתו ונגרר אל הרכב, כאשר עמו נתפס ציוד מלחמתי. ההערכה, לפי הדיווח בחדשות 12, כי בכוונתו היה להוציא לפועל פיגועים בטווח הקצר המידי.

לפני יותר מחודש, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו במספר מוקדים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון למעצר מבוקשים, בין היתר בכפר ראשידה ובעיר שכם, ועצרו 13 מבוקשים שהועברו לחקירת כוחות הביטחון.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר