באולפן הבחירות | צפו

סגן השר אביר קארה: הישיבה עם רע"מ? לא הייתה ברירה

הקמת 'הרוח הציונית'; הסקרים שלא מחמיאים; ההליכה עם רע"מ בממשלה היוצאת; המשבר הכלכלי והתוכנית שלו לתעסוקת חרדים • סגן השר אביר קארה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

סגן השר, ח"כ אביר קארה, התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והתייחס להקמת מפלגת 'הרוח הציונית' בראשות השרה איילת שקד, הסקרים הלא מחמיאים, ההליכה עם רע"מ בממשלה היוצאת, השיחה עם משה גפני בבקשה שיצטרף לממשלה והתוכנית שלו לתעסוקת חרדים. צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

הסקרים: "לא מודאג מהסקרים, בסוף היום כשאנחנו הולכים לבחירות אנחנו צריכים להציג לציבור הישראלי... באמת שלא עשינו הרבה פוליטיקה אבל עשינו הרבה עשיה. הבאנו הרבה רפורמות, דברים שלא היו שנים ולא עשינו על זה מספיק פוליטיקה".

השנה שעברה וממשלת לפיד-רע"מ: "לאורך כל הדרך מי שעושה - טועה. זה חלק מהבניין. הישיבה עם רע"מ? לא הייתה ברירה. אם השאלה אם ללכת לעוד בחירות, לעוד שנאה, לעוד שנים בלי תקציב.. הייתי עושה את זה שוב. אנחנו בבחירות הקרובות רוצים לייצר מצב של ממשלת אחדות. להישען על ממשלה צרה זאת תהיה בעיה שתבטיח שאנחנו נהיה פה שוב במערכת בחירות".

ממשלה ללא החרדים: "אני ניגשתי לרב גפני כשבוע לפני הקמת הממשלה וביקשתי ממנו להצטרף, עשיתי את זה בעצמי, שלח אותי אז ראש הממשלה נפתלי בנט, שלח אותי להביא את החרדים לתוך הממשלה. סברתי שצריך להיות ייצוג. החרדים בחרו לשבת באופוזיציה".

ח"כ אביר קארה בריאיון לישי כהן

תעסוקת חרדים: "אחד האתגרים הגדולים היא שילוב חרדים בשוק התעסוקה, כל זמן שנייצר התניות עם המגזר החרדי אנחנו נקבל התנגדות מהצד השני. אחד האתגרים של החרדים שרוצים להשתלב - זה שהם מגיעים ללא לימודי יסוד. אני מציע בתוכנית הכלכלית שלי, תוכנית של שוברים בחינוך החריד. משפחה חרדית שרוצה אחרי שעות הלימוד היא יכולה ללכת לשיעורין פרטיים. לימודי יסוד שיכולים לעזור להם להשתלב בשוק התעסוקה".

המס על החד פעמי: "המס על החד פעמי אני בעד. כאשר אתה משתמש במוצר חד פעמי ואתה זורק אותו, יש נזק לציבור, נזק לאחרים, שם נועד המס כדי להפחית את השימוש. עדיין הייתי דוחה את זה בשנתיים, לא הייתי נותן לחרדים להרגיש שעושים להם דווקא. היה אפשר לעבוד פה בהסברה".

המס על השתיה המתוקה: "כאשר עומדת אשה או גבר בסופר והוא צריך לבחור בין שתיה מתוקה לבין לקנות עוף לשבת? אני מעדיף שלא תהיה לו את האופציה הזאת. לכן אני חושב שהמס על הסוכר היה לא נכון".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר