אולפן הבחירות | צפו

ברקת: "עסקנים וח"כים בליכוד מנסים לחסל אותי פוליטית"

המבצע ברצועת עזה והגיבוי לממשלה; הפריימריז בליכוד והניסיון לחסל אותו פוליטית; הסיכוי להשיג רוב של 61 בבחירות והצהרת הנאמנות של גפני • ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן באולפן • צפו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ ניר ברקת (הליכוד), אחד מהח"כים המובילים ברשימת 'הליכוד', מתארח בריאיון מיוחד מיוחד באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' ומתייחס לעימותים הפנימיים בתוך הסיעה לקראת הפריימריז שיתקיימו מחר בליכוד, הניסיון לחסל אותו פוליטית, המבצע ברצועת עזה והגיבוי לממשלה, הסיכוי להשיג 61 והחשש מפיצול בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל'. צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

מבצע 'עלות השחר' ברצועת עזה': "הציון לצה"ל ולממשלת ישראל - טוב מאוד. המבצע היה במקום, אנחנו באופזיציה נתנו גיבוי מלא לממשלת ישראל ולצה"ל, גיבוי מלא, שמים את ביטחון ישראל מעל מחלוקות פוליטיות. הגיאהד זה ארגון טרור קטן, זה לא דומה למה שיכול לקרות בסיבוב הבא עם חמאס או חיזבאללה".

יאיר לפיד - ראש הממשלה: "אני לא ישן טוב בכלל. שנה שלימה עשו לנו ניסוי של אנשי שמאל עם אנשי ימין והתנועה האיסלאמית, תראה מה קרה ביוקר המחיה. גם בנושא הביטחוני, התלות במפלגות הערביות היא מוחלטת".

הפריימריז בליכוד: "כולנו מבינים, כל עם ישראל מסתכל איך תראה הרשימה של הפריימריז בליכוד, האם זאת רשימה של אנשים שיודעים להביא מנדטים או לא".

ח"כ ניר ברקת בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

ניסוין חיסול פוליטי: "יש לי רשימות חיסול, קבוצה של אנשים, בגלל שאני חזק. אנשים צריכים להבין, פגיעה בי היא לא פגיעה היא ביכולת שלנו בליכוד להביא מנדטים, אני יודע להביא מנדטים של אנשי ימין שעזבו את הליכוד. התחרות הפנימית להוריד את האחד ולצמוח על חשבוני, תפיסת עולמי אומרת שלא אסביר למה האחר לא טוב אלא אציג סדר יום כלכלי וביטחוני".

הניסיון להשיג רוב של 61: "אנחנו צריכים לעבוד על זה קשה, חסר לנו הגרוש ללירה, זה לא ביד שלנו. ללכת ולוודא שאלו שלא הלכו להצביע יגיעו להצביע. האדישות עלת לנו. אנחנו צריכים הלביא עוד כמה מנדטים שישבו בבית. וגם לשכנע אנשים לא לחזור על אותה טעות פעמיים, לא להצביע למלפלגות שהן לכאורה ימין ואז אתה מקבל שמאל עם רוטציות".

ממשלת אחדות בראשות בני גנץ: "הליכוד לא יישב תחת אף ראש ממשלה שהוא לא מהליכוד, זאת טעות שאסור לנו לעשות את זה. אני לא מוכן שראש הממשלה לא יהיה מהליכוד. אם שוקקי חיים אנחנו בליכוד אנחנו לעולם לא נוכל להיות תחת ראש ממשלה ממפלגה אחרת, זה הופך אותנו למפלגה לא רלוונטית לחלופה שלטונית".

החשש מפיצול בין 'דגל' ל'אגודה': "אנחנו לא יכולים לקחת סיכון שמישהו מהגוש לא יעבור את אחוז החסימה. אני גם יודע שהחברים לפני בחירות לעיתים המתח עולה, מכיר אותם טוב וסומך עליהם שלא ייקחו סיכונים מיותרים. במקרה הזה - זה סיכון, אם יהיה פיצול ואחד מהם לא עובר - כולנו נשלם מחיר כבד. עדיף להגיע לפשרות פנימיות מאשר לקחת סיכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר