האיש העשיר בעולם

אילון מאסק מכר מניות טסלה בשווי כ-7 מיליארד דולר

מה עומד מאחורי מכירת המניות הגדולה של מנכ"ל ומייסד טסלה, האיש העשיר בעולם אילון מאסק - החשש מעסקת טוויטר שתכפה עליו או אולי סיבה אחרת? (כלכלה בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

מה עומד מאחורי מכירת המניות הגדולה של מנכ"ל ומייסד טסלה, אילון מאסק? על פי הדיווח בוול סטריט ז'ורנל, מאז יום שישי, מכר מאסק, בעל המניות הגדול ביותר בחברת טסלה והאיש העשיר בעולם מניות של החברה בשווי של כ-7 מיליארד דולר.

בשנה האחרונה מכר מאסק מניות של החברה בכ-32 מיליארד דולר והוא עדיין מחזיק בכ-15% מסך מניות החברה. חלק מהמכירות נעשו לצרכי מס.

על פי הדיווחים, מאסק שתכנן לקנות את טוויטר בכ-44 מיליארד דולר חזר בו מהעסקה וכעת עומד בעיצומו של מאבק משפטי שרוצה לכפות עליו את העסקה. מאסק טען שחזר בו מהעסקה בשל העובדה שהחברה שיקרה באשר לכמות המשתמשים הפיקטביים ברשת החברתית המשפיעה.

ביום חמישי האחרון כתב מאסק בחשבון הטוויטר הפופולרי שלו כי "במקרה (הבלתי סביר, בתקווה) שטוויטר תכריח להשלים את העסקה ושמספר שותפים לא יעמדו בחלקם בה, חשוב להימנע ממכירת חירום של מניות טסלה". אך כאמור מאז הוא מכר שוב מניות של החברה.

מאסק שרוב הונו מוחזק במניות ולא בנכסים כשהוא בעצמו מתגורר בבית קטן בן שלושה חדרים בלבד, במידה ויאלץ לקנות את טוויטר יצטרך למכור מניות בכמות גדולה מאד כדי לעמוד בעסקה. לדבריו, אם העסקה לא תצא אל הפועל הוא ירכוש שוב את המניות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר