"המצב קשה"

אברהם בצלאל לראש העיר ירושלים: "אל תטיל עיקולים בחופש"

בעיריית ירושלים מתכננים להטיל עיקולים בחודש הקרוב, על כל מי שלא שילם את חשבון הארנונה שלו. סגן ראש העיר, פנה לראש העיר וביקש שיידחה את העיקולים בחופש (חרדים)

תשלומי חובות | ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

סגן ראש העיר ומחזיק תיק ארנונה בעיריית ירושלים - אברהם בצלאל, פנה לראש העיר ירושלים משה ליאון, וביקש ממנו למנוע עיקולים לחייבים שעד כה לא שילמו את הארנונה.

בפתח המכתב כותב בצלאל: "הובא לידיעתי כי לקראת השבוע הקרוב, בכוונת אגף שומה וגבייה להטיל עיקולים על חשבונות בנק למאחרים בתשלומי ארנונה לשנת 2022. כמחזיק תיק הארנונה, עודכנתי כי ישנם חייבים רבים שעדיין לא שילמו, למרות שעברו שמונה חודשים מאז תחילת השנה וכי לצערנו זו הדרך היעילה לעודדם לשלם את חובם".

"יחד עם זאת, כנציגי הציבור הקשובים לתושבים. איננו יכולים בעת הזו בימי חופשת הקיץ עם קופה כלכלית מורכבת, שההוצאות רבות וכבדות לעקל את חשבונות הבנק של החייבים. במידה והעיקולים המתוכננים יצאו לפועל, איננו פוגעים רק בחייבים עצמם אלא ממיטים מכה קשה על בני הבית והילדים שנמצאים בימי החופשה. ומתכננים בימים אלו לרכוש ספרי לימוד וציוד לבית הספר, בהיערכות לקראת תחילת שנה"ל הבאה, במקביל להוצאות המשפחה המרובות בימי החופש".

לסיום כותב בצלאל: "אבקשך כי נקבל החלטה לדחות את העיקולים במספר שבועות, יחד עם התראות נוספות וממוקדות שישלחו לחייבים, בדבר העיקול על חשבונם באם לא יסדירו את התשלומים עד לתחילת חודש ספטמבר. אודה לשיתוף פעולה ובחינה מחודשת של ההחלטה".

אברהם בצלאל
סגן ראש העיר
מחזיק תיק הארנונה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר