לילה טראגי ונורא בבירה

אסון בירושלים: אוטובוס איבד שליטה, אישה ו-2 ילדות נהרגו

ילדה בגיל 3 בלבד, אישה בשנות השלושים לחייה ואדם נוסף - נהרגו מפגיעת אוטובוס שאיבד שליטה ברחוב 'שמגר' בירושלים. 2 נוספים נפצעו, 1 במצב קשה • ניסיונות החילוץ נמשכים (אקטואליה, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פגיעת האוטובוס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שוב תאונה קשה ומחרידה בירושלים: נהג אוטובוס של חברת 'אגד' איבד הערב (חמישי) שליטה ברחוב 'שמגר' בירושלים, התנגש בחנות - ופגע בהולכי רגל רבים. חובשים ופרמדיקים רבים נהרו למקום והחלו בביצוע פעולות החייאה. למרבה הצער נקבע מותם של 3 בני אדם.

בין ההרוגים ילדה בגיל 3 ואישה בשנות השלושים לחייה. כאמור ישנו גם הרוג שלישי. בנוסף 2 פצועים פונו אל בית החולים, מהם אחד במצב קשה.

דובר מד"א זכי הלר מסר: "בשעה 20:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה והתנגש בחנות ברחוב שמגר בירושלים. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל- 4 נפגעים, בהם: 2 במצב אנוש, נערכות סריקות לוודא שאין נפגעים נוספים".

אסון נורא בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
אסון נורא בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאיחוד הצלה מחוז ירושלים נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים בדקות אלו סיוע ראשוני בזירת תאונה קשה ברחוב שמגר בירושלים לשני נפגעים באורח אנוש. מדובר באוטובוס שפגע בחנות בשלב זה לא ברורות הנסיבות".

מכבאות והצלה נמסר: "סמוך לשעה 21:00 נתקבל דיווח במרכז השליטה של כב"ה ירושלים על אוטובוס בפגע במספר בני אדם ורכבים והתנגש בתחנה ברחוב שמגר. 8 צוותי חילוץ שהוזנקו למקום פעלו לחילוץ לכודים מתחת לאוטובוס".

האירוע הקשה מגיע יומיים בלבד לאחר שאוטובוס הידרדר ברחוב ירמיהו וגרם למותו של הרה"ח רבי פנחס נפתלי דויטש, מחשובי חסידי בעלזא. כזכור, האירוע התקיים בשעת לילה של יום שלישי, סמוך לחצות. נהג אוטובוס בשנות ה-40 לחייו איבד שליטה על כלי הרכב הציבורי במורדות רחוב ירמיהו, דרס למוות את הרב דויטש שנכח במקום, פגע במספר כלי רכב ונעצר רק כשנתקע באתר בנייה.

(צילום: חיים גרינברג, כיכר השבת)

אל זירת התאונה הגיעו כוחות הצלה רבים שהחלו בפעולות החייאה על הולך הרגל שנפצע אנושות, וזמן קצר לאחר מכן קבעו את מותו במקום. הנהגה שנלכד באוטובוס, חולץ במצב קשה ובתוך זמן קצר נשלל חשד ללכודים נוספים. המשטרה החלה בחקירת נסיבות התאונה.

ע"פ תיעוד ממצלמות האבטחה במקום, נראה האוטובוס - שהיה ריק מנוסעים בחסדי השם - נוסע בנתיב התחבורה הציבורית שקיים במקום, כשלפתע הוא מאבד את מסלולו ונוסע במהירות אל תוך אתר הבנייה, מהעבר השני של הכביש.

כעת, יומיים בלבד לאחר מכן, שוב אירוע שנראה דומה בכל פרטיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר