"הידרדרות פתאומית"

מודיעין עילית: אם צעירה פונתה במצב קשה

אישה צעירה תושבת העיר מודיעין עילית סבלה מקושי בנשימה • פונתה הלילה לבית חולים במרכז ולאחר הידרדרות במצב הועברה הבוקר לתל השומר • הבעל מתחנן: "תתפללו על הדסה בת לאה ליאת לרפואה שלימה" (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
טיפול נמרץ. אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

אישה צעירה בשנות ה-20 לחייה, תושבת מודיעין עילית, פונתה הבוקר (ראשון) לבית חולים במרכז הארץ, לאחר שחשה ברע ולא הצליחה לנשום בצורה מיטבית. זמן קצר לאחר שפונתה מצבה הידרדר והיא הועברה לבית החולים 'שיבא' תל השומר, שם היא מורדמת ומונשמת.

"התפננו לבית החולים מסוים והרופאים לא אבחנו שמדובר באירוע משמעותי, בכשל נשימתי, אפילו קצת זלזלו, אמרו שמדובר בהתקף חרדה", סיפר האבא בשיחה עם 'כיכר השבת'. "פתאום הייתה הידרדרות דרסטית והבוקר העברנו אותה לבית החולים תל השומר, היא עכשיו מורדמת ומונשמת בניתוח חרום ואני מתחנן שתפרסמו שיתפללו עליה".

הוא מוסיף וקורא: "אחים יקרים, אני פונה בלב נרגש אליכם: אשתי היקרה בפתע פתאום קרסה והיא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ. אנו בתחילת דרכינו ... אני לא רוצה לתאר לכם את ההרגשה שבפתע פתאום אומרים לך להגיד שלום לאשתך לפני הרדמה, שלא תדעו..

"אנא התפללו לרפואתה ותפרסמו בכל מקום שנוכל לשמוח ולשמח כל החיים אפילו קבלה קטנה אפילו ליום אחד. תעדכנו אותי זה מחזיק אותי רק זכויות אני רוצה".

העתירו בתפילה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר