המחאה תתרחב?

החלו הפגנות סוערות כנגד נתיחת בן הארבע

לאחר שהתברר שמהשטרה דורשת את נתיחתו של הילד בן ה-4 מרמות שנפטר לאחר שבן דודו חנק אותו, החלו חרדים קיצונים להתפרע ברחוב יחזקאל ולשרוף את הפחים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

החרדים הקיצונים החלו להפגין ולהתפרע הערב (ראשון) ברחוב יחזקאל בירושלים בעקבות כוונת המשטרה לדרוש את נתיחת בן הארבע החרדי שנפטר היום לאחר שבן דודו חנק אותו בשבת. רחוב יחזקאל נחסם לתנועה והמשטרה עצרה חמישה מהמפגינים.

בעדה החרדית גם מתכוונים להצטרף להפגנות, גורם בעדה החרדית מסר ל'כיכר השבת'": ״כרגע יש דיון בבית משפט. באם לא יסורו ממחשבתם ארץ ישראל תבער״. על פי ההודעה שיצאה הערב, גם אנשי הפלג הירושלמי מתעתדים להצטרף להפגנות.

בהודעת הפלג נאמר, כי "עקב התעקשות משטרת ישראל והפרקליטות לחלל את כבוד המת עם דרישתם כעת בבית המשפט לבצע נתיחה בגופת הפעוט החרדי בן ה-4 שנמצא הבוקר בירושלים ללא רוח חיים, הורו גדולי התורה, מרן ראש הישיבה הגאון רבי אשר דויטש שליט"א ומרן פוסק הדור הגאן רבי עזריאל אוירבך שליט"א, לרבבות בני התורה בכל חלקי הארץ, להתכונן למאבק נחוש ובלתי מתפשר נגד ניתוחי מתים וחילול כבוד המת".

כזכור, בבית החולים 'שערי צדק' נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד בן ה-4 שפונה בשבת בבוקר במצב אנוש לאחר שעל פי החשד נחנק על ידי בן דודו.

במשטרה חוקרים כעת את בן הדוד (בשנות ה-20 לחייו) בחשד לרצח, יצוין כי החשוד הינו בעל רקע פסיכיאטרי.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', כוחות גדולים של משטרה והצלה הוזעקו בשבת בבוקר לבית משפחה בשכונת רמות, שם דווח על ילד בן 4 שנמצא מחוסר הכרה.

החשד של בני המשפחה עלה לאחר שבני המשפחה קראו לחשוד שהיה סגור בחדר וזה סירב להשיב. האב הוזעק מבית הכנסת ופרץ את הדלת, שם נמצא הילד כשהוא מחוסר הכרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר