סוכלה הברחת נשק

שוברים את החלון ומזנקים לרכב • צפו במעצר הדרמטי

לוחמי יחידת מג"ן והמסתערבים האטו את נסיעת הרכב ובו מבריח הנשק, שברו את החלון וזינקו פנימה - והמעצר הושלם בתוך שניות • צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המעצר הדרמטי (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה שהתנהלה במרחב הנגב נעצר לפני כשבועיים חשוד שביצע הברחה של 9 אקדחים שהועברו אליו אל מעבר לגדר הגבול עם ירדן, סמוך לקיבוץ אשדות יעקב.

המעצר בוצע על-ידי לוחמי יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב), יחידת המסתערבים של מג"ב דרום, יחידת יואב, המערך האווירי של משטרת ישראל וכוחות מחטיבת הבקעה והעמקים של צה"ל, ביניהם: יחידת ספר המדבר, גדוד אריות הירדן ותצפיתניות 636.

לפי החשד כלי הנשק שנתפסו היו מיועדים להפצה לגורמים עברייניים ופח"עים בנגב ובאיזור חברון.

הנשקים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

בנוסף, לאחר מעצר המבריח ובעקבות מאמץ מודיעיני ומרדף משטרתי ממושך, בוצע סמוך לנתב"ג מעצר נוסף של רכב ובו שני חשודים. ברכב זה עפ"י החשד נכחו מנהל רשת ההברחה ושותף נוסף. השניים, אשר הבחינו במעצר שותפם, נמלטו ונעצרו בתום מרדף.

שלושת החשודים, אמצעי הלחימה ושני כלי הרכב הועברו לחקירה ביחידת מג"ן של משטרת ישראל.

רס"ר ע.ש. מפקד צוות לוחמים ביחידת מג"ן (צילום: דוברות המשטרה)

היום, עם תום מלאכת החקירה ביחידת מג"ן, תוגש כנגד השלושה, תושב הרשות הפלסטינית ושני תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייהם, הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כתב אישום בעניינם.

מפקד יחידת מג"ן סנ"צ רונן כלפון אמר כי "לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב בסיוע של כוחות נוספים סיכלו מתחילת השנה 10 חוליות של מבריחי אמצעי לחימה לא חוקיים ובסיכולים האלו נתפסו מעל 170 כלי נשק. מדובר במירוץ חימוש של ממש ואנחנו עושים לילות כימים במאבק מתמשך באתגר הזה, לנו ברור שכל כלי נשק כזה יכול בקלות לשמש להרג חפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר