לילה מתוח בשכם

מחבלים פתחו באש מסיבית לעבר מתפללים בקבר יוסף; בנס לא היו נפגעים

מאות יהודים נכנסו הלילה להתפלל בקבר יוסף הצדיק שבשכם • מחבלים פתחו בירי לעבר המתפללים, בנס לא היו נפגעים • מאות ערבים התפרעו, צה"ל השיב באמצעים לפיזור הפרות סדר • הפלסטינים מדווחים על הרוג ועשרות פצועים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מתפללים בקבר יוסף (צילום: נאסר אישטייה, פלאש 90)

מחבלים פתחו הלילה (חמישי) בירי לעבר מתפללים שנכנסו להתפלל בקבר יוסף הצדיק שבשכם, צה"ל השיב בירי לעבר היורים. בנס לא היו נפגעים בקרב המתפללים וכוחות הביטחון שאיבטחו את הכניסה. בשל הירי הוחלט בצה"ל לפנות את המתפללים מהמתחם.

במהלך כניסת המתפללים, מאות פלסטינים הפרו את הסדר והתפרעו תוך ידוי אבנים לעבר לומי צה"ל שהשיבו באמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטינים מדווחים על הרוג ועשרות פצועים, בניהם שלושה במצב אנוש.

יצוין כי אוטובוס של מתפללים נפגע אך טרם ברור האם נפגע כתוצאה מירי או מידוי אבנים. צה"ל מתחקר את האירוע, כאמור - לא היו נפגעים בתקרית.

ח"כ אופיר סופר, שנכנס גם הוא לקבר יוסף, אמר הלילה: "בעקבות אירועי הירי האחרונים, הגעתי הלילה יחד עם מאות מתפללים, באמירה ברורה שקבר יוסף הוא שלנו לעד והטרור לא ירתיע אותנו. מי שלא רוצה אותנו פה, לא רוצה אותנו גם בגליל, בנגב ובמרכז. רק מאבק עיקש ואמונה בזכותנו על ארצנו, יביא למצב בו יהודים יוכלו להתפלל בבטחה ובאור יום בקבר יוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר