כמעט 5 חודשי היעדרות

אימו של מוישי קליינרמן: "שמחה שהצבא נכנס לתמונה"

גיטי קליינרמן מתייחסת להודעתו של שר הביטחון, על הצטרפות יחידות מיוחדות בצבא בחיפוש אחר הנער החרדי הנעדר מוישי קליינרמן. "היום אתעדכן לגבי הפרטים הקטנים" (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נעדר כבר חמישה חודשים. קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)

גיטי קליינרמן, אמו של הנעדר החרדי בן ה-16 ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן, שנעדר לפני כמעט חודשים, לאחר שנראה פעם אחרונה במירון ומאז נעלמו עקבותיו - להצטרפות יחידות מיוחדות בצבא בחיפוש אחריו.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שר הביטחון בני גנץ אישר בשבוע שעבר להפעיל יחידות מיוחדות של הצבא שיסייעו בחיפושים אחר מוישי.

"אני שמחה שהצבא נכנס לתמונה", אמרה האם הבוקר (ראשון), בראיון לאולפן Ynet. "אני מקווה שמוישי יימצא מהר ושהסיפור הזה ייפתר כבר".

האם הוסיפה ואמרה כי "לצבא יש יותר כוחות ומשאבים, הוא יודע לנהל מצבים מסובכים כאלה". עוד הוסיפה ותיארה כי בני המשפחה "עדיין נמצאים בסימן שאלה גדול ומחכים שהספק הזה ייגמר. היום אתעדכן מהמשטרה לגבי הפרטים הקטנים. יש לי פגישה איתם, נראה מה הם יגידו".

כזכור, לפני כשבוע וחצי הודעה משטרת ישראל על הארכת צו איסור הפרסום על חקירת פרשת ההיעדרות של הנער החרדי מקריית ספר, מוישי קליינרמן. ההודעה הגיעה בצל שחרור כל החשודים שנעצרו במסגרת חקירת הפרשה.

"הוארך בבית משפט השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק החקירה שעניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן", נמסר מהמשטרה. "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים". תוקפו של הצו עד ה-28 לאוגוסט.

לפני כשלושה שבועות, שוחררו כל החשודים שנעצרו בימים האחרונים במסגרת חקירת הפרשה, בשל היעדר חשד סביר כנגדם. גם סולומון אברמוב, אחד העצורים ששמו הותר בפרסום, שוחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר