"חובה להשתתף בהלוויתו"

הראשון לציון: "אוי לה לספינה שאבד קברניטה"

הרשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, ספד לפנות בוקר לנשיא המועצת הגר"ש כהן זצ"ל וקבע כי חובה על כל אחד להשתתף במסע ההלוויה: "אוי לה לספינה שאבד קברניטה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראש"ל ונשיא המועצת זצ"ל (צילום: יעקב כהן)

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, ספד לפנות בוקר (שני) לנשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה גאון חכם שלום כהן זצ"ל וקבע כי חובה על כל אחד להשתתף במסע ההלוויה: "אוי לה לספינה שאבד קברניטה".

בפתח דבריו ספד הגר"י יוסף: "יחד עם כל בית ישראל אבלים ורצוצים עד דכדוכה של נפש בהסתלק מאיתנו מורנו ורבנו גאון ישראל מרן ראש הישיבה צדיק בן צדיק, איש האמת, ענק המידות, מנהיג הדור, ראש ישיבת ‘פורת יוסף׳ נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן זצוק״ל אשר הנהיג אותנו עשרות בשנים.

"אוי לה לספינה שאבד קברניטה, אוי לו לדור שכך עלתה בימיו, גדול כים שברנו, אוי מי ירפא לנו", הוסיף.

הראשון לציון קבע כי: "למען כבוד התורה, חובה על כל אחד ואחד לבוא ולהשתתף בהלוויתו של מרן זצ״ל שלימד תורה לרבים, גידל דורות של תלמידי חכמים, החזיר עטרה ליושנה והקים את יהדות ספרד מעפרה".

"מי יתן ולא נדע עוד שוד ושבר בגבולנו, יבולע המוות לנצח וימחה ה׳ דמעה מעל כל פנים אמן", הוסיף בכאב.

הרב הראשי לישראל, נשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו ספד הבוקר: "יחד עם כל בני ישראל בארץ ובגולה אנו דומעים כואבים והמומים עם הסתלקותו לגנזי מרומים של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש ישיבת פורת יוסף מרן הגאון הגדול חכם שלום כהן זכר צדיק וקדוש לברכה.

"עם ישראל איבד אדם גדול, שתורתו, תפילותיו וברכותיו עמדו לימין כלל ישראל עשרות שנים. אוי לה לספינה שאבד קברניטה וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה׳".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר