בשורה למשתמשים

עשרות קווי אוטובוס בין-עירוניים בריכוזים החרדיים - יתוגברו

בשורה: החל מתחילת החודש הקרוב, יתוגברו עשרות קווי אוטובוס הפועלים בריכוזים החרדים - ביו היתר, בטבריה, חיפה, נתניה, קרית אתא, רכסים, אשדוד, ערד, קרית גת ורחובות | כל הפרטים (תחבורה)

בני סולומון | כיכר השבת |
תחנת אוטובוס בירושלים | ארכיון (צילום: מענדי הכטמן, פלאש 90)

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית תתגבר עשרות קווים חדשים ותשפר את השירות בעשרות קווי התחבורה הציבורית בריכוזים החרדים ברחבי הארץ, זאת לאחר פעילות של ח"כ אורי מקלב.

מדובר בשיפור השירות בהיקף גדול לטובת ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית. את הפעילות להרחבת קווים הלו במשרד התחבורה עוד בימי הממשלה הקודמת אז כיהן מקלב כסגן שר התחבורה ופעל רבות להרחבת הקווים בריכוזים החרדים.

החל מתחילת החודש הקרוב יתוגברו הקווים מטבריה לירושלים, כמו השירות מקרית אתא ורכסים בנסיעות נוספות בשעות הערב לטובת הציבור החוזר לבירה. בנוסף משרד התחבורה יתגבר את השירות מחיפה לירושלים בשעות הלילה לטובת השבים מירושלים לחיפה.

גם קווי המרכז ישודרגו וישופר השירות לעיר רחובות כאשר הקווים יעברו בריכוזים החרדים בכל שעות היום, במקביל יוכפל השירות מהעיר נתניה לירושלים לאורך היום.

בנוסף, בפעילות משותפת עם הנציגים המקומיים ישופר השירות ויתוגברו הקווים בדרום הארץ באופן ניכר, הקווים מאשדוד לירושלים בני ברק, ערד וקרית גת יתוגברו לאורך היום ובשעות הבוקר והערב. כמו כן, השירות בקווים הרחוקים יותר - ישופרו, כך הקווים מערד לירושלים, בני ברק ואשדוד יתוגברו לאורך היום ובשעות הערב. הקווים מקרית גת לירושלים ובני ברק יתוגברו אף הם לאורך היום ובשעות הלילה.

ח"כ אורי מקלב בירך על השיפור לנוסעים ואמר: "אנו מודעים לדרישה הגדולה מאוד, כל שיפור יש משמעות וחשיבות מאוד גדולה ללימודים ולחינוך. כל שיפור מוסיף להתפתחות הקהילות. יחד עם זאת אנחנו יודעים את הצורך הגדול הגדל כל העת ואין הקומץ משביע את הארי ויש עוד הרבה הרחבות אך יש אך יודעים גם להודות על שיפורים הללו. זהו תהליך ארוך מאוד שהתחיל לפני זמן רב, הליך של תקצוב סדרי עדיפות וחשיבה רבה יחד עם הנציגים המקומיים בכל מקום. התחבורה הציבורית הוא בעל חשיבות עצומה בציבור והגורם המניע של הקהילות ברחבי הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר