ללא חשודים

150 יום להיעדרות: הצו איסור פרסום על חקירת מוישי הוארך

המשטרה ביקשה אתמול להאריך את צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער ממודיעין עילית מוישי קליינרמן • בפעם שעברה שהמשטרה ביקשה צא"פ היה זה לאחר שכל החשודים שוחררו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוישי לצד צו איסור הפרסום (צילום: באדיבות המשפחה)

חקירת היעדרות קליינרמן: משטרת ישראל הודיעה היום (שלישי), כי קיבלה את אישור בית המשפט השלום בירושלים, בנוגע להארכת הצו על חקירת מוישי קליינרמן, שהיום חלפו 150 יום מאז נראה בפעם האחרונה במירון.

"לבקשת המשטרה האריך בימ"ש השלום ירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שמספרו 174245/2022 ועניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן מתאריך 25.3.22. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקפו של הצו עד ליום 14.9.22", נמסר מדוברות המשטרה.

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', שר הביטחון בני גנץ אישר לאחרונה להפעיל יחידות מיוחדות של הצבא שיסייעו בחיפושים אחר מוישי.

שני ההורים - גיטי ושמואל קליינרמן הודיעו לאחר מכן: "קבלנו עדכון מבורך כי השר חילי טרופר, שביקר אותנו שבוע שעבר, פנה לשר הביטחון בני גנץ וקיבל אישור להפעלת היחידות המיוחדות בצה"ל למבצע חיפושים צבאי מקצועי ראשון שיחל בימים הקרובים".

השר טרופר בבית משפחת קליינרמן (צילום: טל מרום)

הוריו של מוישי הוסיפו: "לראשונה אנו רואים שר בממשלת ישראל ששם את כובד משקלו ופועל ללא אינטרס פוליטי אלא בלב שלם וטהור למען מציאת אהובינו, הנעדר מוישי קליינרמן. טרופר הבטיח לעשות כל שביכולתו ואכן מקיים. אנו רוצים להודות לשר חילי טרופר ולשר הביטחון בני גנץ על ההתגייסות וכמובן למשטרת ישראל על המשך המאמץ בכיווני החקירה השונים והמשך העדכון השוטף".

"אני שמחה שהצבא נכנס לתמונה", אמרה האם השבוע בראיון לאולפן Ynet. "אני מקווה שמוישי יימצא מהר ושהסיפור הזה ייפתר כבר".

האם הוסיפה ואמרה כי "לצבא יש יותר כוחות ומשאבים, הוא יודע לנהל מצבים מסובכים כאלה". עוד הוסיפה ותיארה כי בני המשפחה "עדיין נמצאים בסימן שאלה גדול ומחכים שהספק הזה ייגמר. היום אתעדכן מהמשטרה לגבי הפרטים הקטנים. יש לי פגישה איתם, נראה מה הם יגידו".

לפני כשלושה שבועות, שוחררו כל החשודים שנעצרו בימים האחרונים במסגרת חקירת הפרשה, בשל היעדר חשד סביר כנגדם. גם סולומון אברמוב, אחד העצורים ששמו הותר בפרסום, שוחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר