המשטרה: "לא נרפה"

מתרחבים החיפושים אחר קליינרמן; כך זה מתנהל • תיעוד

150 ימים להיעדרותו: אתמול והיום נמשכו החיפושים אחר הנער הנעדר מוישי קליינרמן. החיפושים אתמול התמקדו בעומק השטח, באזורים סבוכים וקוצניים • בימים האחרונים הצטרפו כוחות חדשים • תיעוד נרחב מהחיפושים (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
החיפושים אחר קליינרמן (צילום: יכ"ל)

היעדרות קליינרמן: בצל ההודעה על הארכת צו איסור הפרסום על כל פרט מפרטי החקירה, מצהירה היום (שלישי) משטרת ישראל כי "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא".

המשטרה פרסמה היום תיעוד ממאמצי החיפוש אחר קליינרמן בימים האחרונים. "במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים", מסרה המשטרה.

היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות יחודיות. אמש נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה.

החיפושים אחר קליינרמן (צילום: משטרת ישראל)

בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".

החיפושים אחר קליינרמן נמשכו אתמול והיום בידי יחידת הכלבנים לישראל יחד עם אנשי המילואים של יחידת אית״ן במערך הנפגעים בצה"ל. החיפושים אתמול התמקדו בעומק השטח, תוך דגש על אזורים סבוכים וקוצניים.

יכ"ל הובילה את החיפושים עד היום, והפעילה אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי היחידה, אשר מתעדת את האזורים שנסרקו. כוחות הצבא אמורים לעבות את מעגל המחפשים במהלך השבוע הנוכחי.

החיפושים אחר קליינרמן, השבוע (צילום: יכ"ל)

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב: "אנו מברכים את צה"ל על הנכונות לסייע בחיפושים. כולנו תקווה שהתגבור המשמעותי יניב תוצאות. שיתוף הפעולה בין יכ"ל לצה"ל מתגבר את היכולות של כולם".

כפי שדווח מוקדם יותר היום, המשפט השלום בירושלים אישר את הארכת צו איסור הפרסום על החקירה "לבקשת המשטרה האריך בימ"ש השלום ירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שמספרו 174245/2022 ועניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן מתאריך 25.3.22. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקפו של הצו עד ליום 14.9.22", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר