נמצא ע"י איכון

כנופיית פשע ברזילאית חטפה ישראלי - ודרשה כופר

סיפור מהסרטים: בחור ישראלי צעיר יצא בלילה לפגישת עסקים, במהלך הנסיעה, הוא נחטף על ידי כנופיית פשע מקומית, שהתקשרו למשפחה ודרשו כופר - לבסוף הוא נזרק באתר נטוש | הסיפור המלא (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
חטיפה| ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

נס בברזיל: צעיר ישראלי נחטף בסאו פאולו על ידי כנופיה מקומית ושוחרר לאחר שהמשטרה במקום הצליחה לעלות על המיקום בו הוא הוחזק.

מדובר בבחור ישראלי בן 30, שיצא אמש (שלישי) לפגישת עסקים בעיר עם 'אובר' (שירות הסעות בתשלום. צ"ב) ושם ארבה לו כנופיה מקומית. יחד עם הישראלי נחטף גם נהג האובר שבהמשך נזרק על ידי החוטפים באזור נטוש.

במהלך מספר שעות הוחזק הצעיר הישראלי ללא אפשרות ליצירת קשר. המידע הראשוני הגיע למשטרה מנהג האובר שכאמור ננטש.

כעבור מספר שעות יצרו החוטפים קשר עם בני משפחתו של הישראלי - דרך הסלולרי שלו ודרשו כופר. במקביל, החוטפים הצליחו למשוך ממכשיר כספומט סכום כסף באמצעות כרטיס האשראי של הישראלי.

המשטרה המקומית הצליחה לבצע איכונים למכשירים הסלולריים של החוטפים ושל הישראלי ואתרה את מיקומם. בידי המשטרה היו 3 מיקומים אפשריים. במיקום הראשון היחידה הצליחה להגיע אל 3 מהחוטפים ועצרה אותם.

כשהמשטרה הגיעה למיקום השני, היא הצליחה לאתר את מיקומו של הישראלי ששהה במקום אחר עם יתר חברי הכנופיה החוטפת.

המשטרה תשאלה אותו קלות ושחררה אותו לביתו. כרגע הוא נמצא עם ידידיו ובני משפחתו ובחסדי שמיים, הוא בריא ושלם.

הקונסול הישראלי, אביאל אברהם, שוחח אתו והוא נשמע נסער אבל סיפר שהוא מאוד שמח ובמצב טוב. יצוין, כי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי של משרד החוץ, צוות הקונסוליה הכללית בסאו פאולו, עם הקונסול הכללי, רפי ארדרייך, הקונסול אביאל אברהם ונספח משטרת ישראל, משה תורג'מן עמדו כל העת בקשר ישיר עם המשטרה והמשפחה וליוו את הטיפול וסייעו בשחרור הישראלי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר