צפו בצילומים

כשצה"ל הצטרף: כך נראו היום החיפושים אחר קליינרמן

בשיתוף פעולה של יחידת איתור הנעדרים של צה"ל, שהצטרפה ליחידת הכלבנים לישראל, נמשכו היום החיפושים באזור מירון אחר קליינרמן (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

החיפושים אחר הנער החרדי בן ה-16 ממודיעין עילית מוישי קליינרמן, שנראה לאחרונה לפני 151 יום בהר מירון ומאז נעלמו עקבותיו - נמשכו גם היום (רביעי) באזור מירון. 'כיכר השבת' עם תיעוד נרחב וסיכום מאמצי החיפוש.

בימים האחרונים הורחבו מעגלי המחפשים, כפי שדווח ב'כיכר השבת', והיום פעלו יחד בשיתוף פעולה יחידת אית"ן - יחידת איתור הנעדרים של צה"ל, שהצטרפה בימים האחרונים, ויחידת יכ"ל.

אתמול התייחסו הוריו של קליינרמן להרחבת החיפושים אחר בנם ואמרו כי "ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן יצא לפועל". עוד אמרו ההורים: "קבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל וגורמים מקצועיים נוספים".

ביום שני השבוע נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש".

החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: דוד כהן - פלאש 90)
החיפושים אחר קליינרמן, היום (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

ההורים סיפרו בהודעתם על הפגישה. "התרגשנו לשמוע את הבטחתו האישית של הממ"ז כי הוא מתחייב שפעולות החקירה והמאמצים לא יפסיקו עד שימצאו את מוישי".

עוד אמרו ההורים: "כידוע וכמפורסם על פרטי החקירה עצמם מוטל צו איסור פרסום שהוארך היום פעם נוספת ואנו כמובן מכבדים אותו. אנו מבקשים להודות לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא ומצפים שהפעולות המתבצעות אכן ישאו פרי ושמוישי שלנו יחזור הביתה.

"אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו. מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו עוסקים כרגע גם בהכנות לחגיגת בר המצוה של בנינו הצעיר יותר שלמה, בתקווה שנוכל לחגוג את שמחתו ביחד עם אחיו הגדול ובכך תהיה השמחה שלימה. מחכים ומצפים לבשורות טובות".

החיפושים אחר קליינרמן (צילום: משטרת ישראל)

המשטרה פרסמה אתמול תיעוד ממאמצי החיפוש אחר קליינרמן. "במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים", מסרה המשטרה.

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב אמר אתמול: "אנו מברכים את צה"ל על הנכונות לסייע בחיפושים. כולנו תקווה שהתגבור המשמעותי יניב תוצאות. שיתוף הפעולה בין יכ"ל לצה"ל מתגבר את היכולות של כולם".

אתמול אישר בית המשפט השלום בירושלים את הארכת צו איסור הפרסום על החקירה "לבקשת המשטרה האריך בימ"ש השלום ירושלים את צו איסור הפרסום בתיק חקירה שמספרו 174245/2022 ועניינו חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן מתאריך 25.3.22. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקפו של הצו עד ליום 14.9.22", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר