ההקלטה נחשפת

"כלומניקית, תתביישי לך": קרב צרחות בין הח"כיות בליכוד

חברות הכנסת שנבחרו בתחתית רשימת הליכוד הריאלית לכנסת, בפריימריז לפני שבועיים, הוקלטו מתעמתות ביניהן ומטיחות אחת בשנייה מילים קשות (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עטיה ושטרית (צילום: שלומי אמסלם דוברות הכנסת ויונתן זינדל פלאש 90)

כמעט שבועיים חלפו מאז הסתיימו הפריימריז במפלגת 'הליכוד', והקרב בתחתית הרשימה עדיין לא נגמר: חברות הכנסת אתי עטייה וקטי שטרית, שהגיעו למקום ה-35 ו-39 בהתאמה, נאבקות אחת בשנייה ברקע הטענות לזיופים בקלפיות.

ב'ישראל היום' פורסמה היום (רביעי) הקלטה שבה נשמעות שתי חברות הכנסת מתעמתות ביניהן במילים קשות, במהלך בדיקת הקלפיות במצודת זאב.

"שתקי שתקי את כלומניקית, עופי לי מהעיניים, מי את בכלל, את חושבת שאני אוסנת מארק", נשמעת שטרית מתיחה בעטייה. בתגובה האחרונה צעקה: "משמיצים אותי, מוציאים את דיבתי, פוגעים בי".

בהמשך נשמעת שטרית אומרת: "את המשמיצה הראשית, חושבים שאת תמימה, חושבים שאת מטומטמת אבל את הכי ערמומית. אין לך דרך ארץ את פוגעת בכל אחד, את חושבת שמגיע לך הכל, אבל לא מגיע לך כלום".

אתי עטייה לא נותרת חייבת ומשיבה לה: "יש אלוהים בשמיים הוא ישלם לכולכם, תתביישי לך". שטרית: "לך הוא ישלם על כל מה שעשית".

עטייה: "מי צריך להיות בגן החיות הזה, עם הצ'ילבה. הם (מאי גולן) 32 אני 35, לא יהיה שינוי במיקומים, כל אחד יקבל את מה שקיבלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר