טבע בבריכה בצימר

טרגדיה קשה: נקבע מותו של הפעוט יונתן דויטש ז"ל

אסון כבד: הבוקר נקבע מותו של הפעוט בן השנה וחצי שטבע בבריכה בצימר בצפת. במהלך היממה האחרונה הרופאים נלחמו על חייו אך למרבה היגון המאמצים לא צלחו והפעוט נפטר (חרדים)

האב יבל"א שוקי דויטש (צילום: ארכיון 'כיכר')

אסון כבד מנשוא: מבית החולים זיו מגיעה הבוקר (חמישי) הבשורה הקשה על לכתו של הפעוט יונתן חיים דויטש ז"ל, בנו של חבר מועצת קריית יערים שוקי דויטש.

כזכור, אתמול מעט לאחר השעה 10:30 בבוקר הוזעקו כוחות ההצלה לצימר בצפת בשל דיווח על תינוק כבר שנתיים שטבע בבריכה בצימר ונמשה כשהוא מחוסר הכרה.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום החלו מיד לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות והוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים, כשמצבו קריטי.

מבית החולים זיו נמסר: "למרכז הרפואי זיו הגיע בשעה 11:30 לערך פעוט כבן שנה לאחר שטבע. הפעוט הגיע באמבולנס מד"א כשמתבצעות בו פעולות החייאה. הפעוט הגיע לזיו ללא דופק וצוות המרכז הרפואי זיו ביצע בו פעולות החייאה מתמשכות. כאמור, הדופק חזר והפעוט הועבר לטיפול נמרץ ילדים. צוות סוציאלי מטעם בית החולים מלווה את המשפחה".

בהוראת הרבנים, אתמול הוסיפו לו את השם חיים והמוני עמך בית ישראל קרעו את השמיים בתפילות עבור הפעוט, אך היום כאמור מגיעה הבשורה הקשה, כי הפעוט יונתן לא שרד ולמגינת לב הוא הלך לבית עולמו.

מבית החולים זיו נמסר: "בצער רב אנו נאלצים להודיע על פטירתו של הפעוט בן השנה שטבע אתמול בבריכה בצפת. מצבו של פעוט היה אנוש ולא יציב עד שלמרבה הצער נפטר לפני שעה קלה. צוותי בית החולים נמצאים כל העת בקשר עם משפחתו. המרכז הרפואי זיו משתתף בצער המשפחה".

יונתן ז"ל, הוא בנו של יבל"א של שליח הציבור שוקי דויטש, חבר מועצת קריית יערים ומקורבו של שגריר ארה"ב טום ניידס, שאף ביקר לא-מזמן בבית המשפחה בקריית יערים.

האב עם השגריר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר