"השפעה גדולה"

התנחומין של הגרי"ג אדלשטיין על נשיא המועצת זצוק"ל

באמצעות חבר הכנסת יעקב אשר, שיגר ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מכתב תנחומין לבניו של נשיא המועצת זצ"ל: "השפיע השפעה גדולה" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מכתבו של ראש הישיבה מוקרא בבית האבלים, הערב (צילום: באדיבות המצלם)

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, שיגר הערב (חמישי) מכתב ניחומים לבני משפחתו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן זצ"ל, שהלך לעולמו בתחילת השבוע: "השפיע השפעה גדולה על כל הציבור".

את המכתב מסר בשמו של ראש הישיבה חבר הכנסת יעקב אשר. לבקשת בני המשפחה האבלים הקריא אשר את המכתב במלואו ברמקול מול הילדים.

"לכבוד המשפחה הרוממה, האבלים על סילוקו של נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת "פורת יוסף" בירושלים עיה"ק ת"ו, הגאון הגדול מוהר"ר שלום כהן זצ"ל", פותח הגרי"ג. "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד, תתנחמו מן השמים".

מכתב התנחומין של ראש הישיבה

בהמשך כותב ראש הישיבה: "גדולה האבידה עד מאד לבני המשפחה ולכל הציבור, בסילוקו של ראש הישיבה זצ"ל שהשפיע השפעה גדולה על כל הציבור, ועכשיו עם סילוקו חסרה ההשפעה.

"ויהי רצון כי זכויותיו המרובות בזיכוי הרבים בהרבצת תורה ויראה, וזכות כל מעשיו הטובים המרובים, והשפעתו הטובה על כל הציבור, יעמדו לכל המשפחה הנעלה להתנחם בכפלים, ואך ששון ושמחה ישיגוכם ונסו יגון ואנחה לאורך ימים ושנים מדושני עונג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר