הותר לפרסום

כך סוכלה הברחת 10 אקדחים בגבול ירדן • תיעוד

תצפיות צה"ל זיהו חשוד במרחב הגבול עם ירדן במרחב, לוחמי צה"ל, מג"ב ויחידת מג"ן הוקפצו למרחב ותפסו את החשוד כשברשותו עשרה אקדחים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב יחד עם כוחות צה"ל והמשטרה סיכלו הברחת אמצעי לחימה לידי תושבי פזורת ערד שזכתה לכינוי "באור אחרון".

סיכול החוליה בוצע לפני כשבוע, בשיתוף של יחידות מחוז דרום במשטרה, יס"מ נגב, היחידה האוירית, מתילן מג"ב איו"ש וכוחות מחטיבת הבקעה והעמקים, יחידת ספר המדבר ותצפיות מיחידת האיסוף 636.

תצפיות צה"ל זיהו במהלך סוף השבוע שעבר חשוד במרחב הגבול עם ירדן במרחב החטיבה המרחבית הבקעה והעמקים. לוחמי צה"ל, משמר הגבול ויחידת מג"ן הוקפצו למרחב ותפסו את החשוד במרחב גדר המערכת, כשברשותו עשרה אקדחים.

במשטרה ציינו כי כלל חברי רשת ההברחה נעצרו לאחר שבלדר הרשת הגיע לגדר הגבול סמוך לקיבוץ נווה אור שם קיבל לידו 10 אקדחים ארוזים בתוך שק ממבריח ירדני. מיד עם מעצר הבלדר ותפיסת האקדחים נעצרו ראש הרשת ומאבטח נוסף של ההברחה ברכבים שונים תוך שהם מנסים להימלט ממרחב ההברחה.

שלושת החשודים בשנות ה-30 לחייהם, תושבי פזורת ערד וערערה, הרכבים והנשקים הועברו להמשך חקירה ביחידת מג"ן ומעצרם הוארך מס' פעמים, בימים הקרובים חומר החקירה יועבר לפרקליטות מחוז דרום.

סנ"צ רונן כלפון מפקד יחידת מג"ן אמר כי "לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב עם כלל הכוחות השותפים מחטיבת הבקעה של צה"ל וממחוז דרום פועלים לאורך כל הגבולות במשך כל השנה על מנת למנוע מאמל"ח לא חוקי להגיע לשטח מדינת ישראל בכלל ולנגב בפרט, זהו אתגר מתמשך ואנו נמשיך לתקוף את רשתות ההברחה בכל מקום אליו יגיעו ובכל זמן".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דובר צה"ל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר