אשת הר"מ

אחרי עשרות שנות ייסורים, הותירה שלושה יתומים

האשה הצדקנית שולמית וייס ע"ה סבלה ממחלה כרונית מאז חתונתה ועד פטירתה בגיל 44 • הכאבים היו נוראיים, אבל היא יכלה להם • לפני שלוש שנים הכל הסתבך והזיהום החל להתפשט בגופה • במקביל לטיפולי הדיאליזה היא נדרשה לעבור גם טיפולים כימותרפיים לאחר שגידול סרטני התגלה בכבד שלה (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

קרוביו וידידיו של רבי מרדכי מאיר וויס, הקימו בימים האחרונים קרן עזרה וסיוע לאחר פטירתה של אשתו הגב' שולמית ע"ה, לאחר שנים של סבל וייסורים קשים ומרים.

הגב' שולמית נפטרה בגיל 44, כתוצאה מזיהום קשה שנוצר לאחר סיבוך בניתוח שעברה לטיפול במחלה כרונית ממנה סבלה, כשבמקביל היא סבלה גם מסרטן הכבד רח"ל, ועברה טיפולי דיאליזה וטיפולי כימותרפיה במקביל.

שלושה ילדים היו לה, לגב' שולמית. הבכור נשוי ובאחרונה נולד בנו הראשון. שתי בנות נותרו בבית, האחת בת 20 והשניה בת 13.

במשך שנים היא יצאה ובאה מאשפוזים חוזרים ונשנים, בכל פעם כשהמחלה גרמה לזיהום. כמו כן סבלה מכאבים עזים באופן תדיר. אבל לא נתנה לכאבים להכתיב את סדר היום שלה או את מצב הרוח שלה...

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הסיוע ליתומותיה של הגב' שולמית וויס ע"ה >>

בעלה של הגב' וייס, הגאון רבי מרדכי מאיר, מכהן כר"מ בישיבת 'באר החיים' וכראש כולל במודיעין עילית. היא היתה בתו של הגאון רבי יצחק זמורה, רב ומורה הוראה בבני ברק, ונכדתו של הגאון רבי משה הלוי טורק זצ"ל, מגדולי המחנכים בעיר התורה והחסידות.

בשנים האחרונות התקשתה מאוד לעבוד כגננת, והמשפחה נדרשה להוציא הון על טיפולים יקרים ועל ההוצאות הנלוות להתמודדות עם מצב רפואי מורכב כל כך.

מדי שבוע היא היתה עוברת שלושה טיפולי דיאליזה, וכן קיבלה סבבים של טיפולים כימותרפיים, על כל המשתמע מכך. הייסורים היו נוראיים, אבל החיוך לא מש מפניה. היא הקפידה מאוד שהבנות שלה לא יבואו לבקר אותה בבית החולים, בתקופות בהן היתה מאושפזת, כדי שלא תיחשפנה לעולם של כאב וחולי.

בבית היא אספה את כל כוחות הנפש האפשריים, התגברה על הכאב והתנהגה כמו אם רגילה לכל דבר. עם מרץ, עם חיוניות, עם מאור פנים לילדים שלה ולכל שכנה ומכרה שפגשה או שבאה לבקר.

הגב' שולמית היתה המפרנסת העיקרית בבית למרות מחלתה והייסורים שחוותה, וכעת זקוקות בנותיה לעזרה וסיוע כדי שתוכלנה להתקיים בכבוד ולהיכנס בעזרת ה' תחת חופתן בכבוד ובשמחה.

לשם כך הקימו קרוביו וידידיו של האב, את קרן העזרה והסיוע, וכעת הם פונים ללבו הרחב של עם ישראל ומבקשים מיהודים רחמנים לפתוח את הלב ולהושיט יד לעזרתה של המשפחה האבלה והשבורה.

לחצו כאן כדי לתרום לקרן הסיוע ליתומותיה של הגב' שולמית וויס ע"ה >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר