"אנחנו מתחבאים"

"ירו לי ברגל" | הקולות מהירי על המתפללים שנכנסו לשכם

"הוא ירה עלינו מטווח אפס וברח; "ברחנו לשיחים אנחנו מתחבאים" | בהקלטה שפורסמה בחדשות הערב בכאן 11 נשמעים רגעי הדרמה הראשונים אחרי פיגוע הירי על המתפללים שנכנסו ללא תיאום לקבר יוסף בשכם • האזינו לקולות הדרמטיים (חדשות)

(באדיבות חדשות הערב, כאן 11 | תמונה: אגף ביטחון מוא"ז שומרון)

פיגוע הירי בשכם: "יורים עלינו בשכם, ירו לי ברגל. אנחנו חמישה אנשים. הוא ירה עלינו מטווח אפס וברח", כך תיאר אחד הפצועים בפיגוע הירי הלילה (שלישי) בשכם את שאירע בשיחה עם מוקד הביטחון, בהקלטה שפורסמה בחדשות הערב בכאן 11.

הפצוע נשאל בשיחה איך נכנס לשכם, והשיב: "נכנסנו בטעות, עם רכב. אין לנו נשק. עשינו פה תאונה".

"ברחנו לשיחים אנחנו מתחבאים", הוא הוסיף לתאר את הדרמה. כשבמוקד ביקשו שישלח את המיקום בו הם נמצאים, הוא ענה: "אין לי איך, אני עם טלפון כשר".

אביו של אחד הפצועים סיפר לכאן חדשות: "כשהם נכנסו לשטח הם הבחינו ברכב פלסטיני שעקב אחריהם. הנהג הישראלי נלחץ ונכנס בקיר. החבורה יצאה מהרכב התחבאה בשיחים ותוך כדי מנוסה ירו עליהם וגם ראו את הפלסטינים שורפים את הרכב".

כפי שדווח הבוקר, מחבלים ירו על חמישה מתפללים יהודים שנכנסו לקבר יוסף בשכם, ללא תיאום עם הצבא. שניים נפצעו, אחד באורח בינוני עד קשה והשני באורח קל.

המתפללים חולצו משכם על ידי כוח צה"ל, והם פונו לקבל טיפול רפואי בבתי החולים תל השומר ובילינסון.

שלושת המתפללים שלא נפגעו מהירי, נלקחו לחקירה במשטרה.

שמות הפצועים לתפילה: גבריאל יוסף בן רינה ונתן בן תהילה.

מהצלה ללא גבולות יו"ש נמסר כי "חמישה ישראלים נכנסו ללא אישור לשכם לקבר יוסף בוצע לעברם ירי 2 נפגעו הם נטשו את הרכב שהוצת ע"י הפורעים. כוחות צה"ל נכנסו לשכם וחברו אליהם והם הוצאו למחסום שנמצא 100 מטר צפונית (לכיוון שכם) מכיכר חטיבת שומרון ושם חברו לאמבולנסים 2 מפונים לטיפול 1 קשה מפונה ע"י טנ"צ צבאי 1 בינוני מפונה לבלינסון באט"ן".

מדובר צה"ל נמסר: "מספר אזרחים ישראלים נכנסו הלילה ללא תיאום אל העיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. בזמן שהותם בעיר התבצע ירי לעברם שכתוצאה ממנו נפצעו האזרחים. כוחות צה"ל נכנסו למרחב העיר שכם על מנת לחלץ את האזרחים. האזרחים חולצו על ידי הלוחמים ופונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר