חשיפת 'כיכר' | מעצרו הוארך

השודד שהטיל אימה על נשות בני ברק - נתפס | תיעוד המעצר

בשבועיים האחרונים, רוכב אופנוע מסתורי הטיל אימה על נשות בני ברק, אמש, הוא שדד אישה שזעקה לעזרה ובתוך פחות מחצי דקה עשרות מתנדבים סרקו את האזור ותפסו אותו • המשטרה דרשה ונענתה, המעצר הוארך ב-5 ימים | צפו בתיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תיעוד המעצר (צילום: השומרים)

מאז הפרסום הראשון ב'כיכר השבת', ביום חמישי שעבר, על השודד המסתורי שמטיל אימה על נשות בני ברק, החלו הניסיונות לאתר אותו, ועשרות מתנדבים תודרכו לצורך כך, אמש השודד בן ה-34 נתפס לאחר עוד שוד שביצע, היום (חמישי), החשוד הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

התפיסה של השודד קרתה בשעות הערב המאוחרות, כאשר אישה דיווחה על השודד שחטף ממנה תיק במקום בו אין מצלמות שמתעדות אותו.

עם קבלת הדיווח הוקפצו למקום עשרות מתנדבים, שהיו בכוננות גבוהה בעקבות תדירות השודים בעיר, והגיעו למקום כחצי דקה מאז קבלת השיחה למוקד השומרים בבני ברק.

המתנדבים גבו עדויות מהאישה שנשדדה ומעדי ראיה במקום. במקביל, מוקדן בארגון יצר קשר עם המשטרה והעביר להם "מידע זהב" שהתקבל מהאישה שנשדדה.

בזכות המידע המהיר, המשטרה הצליחה תוך זמן קצר לעצור את החשוד. במשך שעה ארוכה סרקו המתנדבים באזור מגוריו של החשוד, עד למציאת האופנוע שאיתו על פי החשד בוצעו מקרי השוד.

"מתנדבי הארגון פעלו לילות כימים, התחקו אחר מאות מצלמות אבטחה, גבו עדויות מעדי ראיה ובזכות הפעולות והצלבות המידע שנעשו, הצליחו לעצור את השודד שהטיל אימה על נשות בני ברק", נמסר מארגון השומרים.

היום כאמור החשוד הובא בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו, והוא חשוד - בשוד, חטיפת ארנקים מנשים מבוגרות בבני ברק ושימוש ברכב ללא רשות ונטישתו בסמוך.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת תחנת בני ברק פתחה בחקירה בשבועות האחרונים בגין חשד לניסיונות שודים בעיר כלפי נשים חסרות ישע. מהחקירה עולה כי החשוד איתר נשים כשהוא רוכב על קטנוע והוא חוטף מהן את התיק ונמלט מהמקום".

"שוטרי תחנת בני ברק הפעילו את מיטב האמצעים העומדים לרשות המשטרה והלילה, השוטרים איתרו חשוד בניסיונות השוד והחשוד נעצר על ידם בעיר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. היום החשוד (34) יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו".

כזכור וכפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', האופנוען שנתפס הצליח להטיל אימה על תושבות העיר בני ברק, כאשר הוא מצא קרן רחוב שאין בו מצלמות אבטחה - ברחוב בארי פינת גורדון, ומדי ערב הוא היה מגיע למקום, לוכד נשים - שודד אותם ובורח.

אחת מתושבות האזור סיפרה ל'כיכר השבת', "זה נהיה מפחיד ללכת ברחוב, גם בגלל שהוא תוקף נשים באכזריות, ברגע שהוא רואה תיק הוא מתביית עליו והוא לא מרפה עד שהתיק לא ביד שלו, הנה רק לאחרונה אישה נפצעה בגלל שהיא קצת נאבקה איתו".

תושב אחר באזור אמר ל'כיכר השבת': "אני לא מבין איך כל הגופים האמונים על ביטחוננו לא עושים הכל כדי למגר את התופעה הזו, כל עירייה ומשטרה נורמלית, ברגע שהיו שומעות על כזה מקרה, מיד היו מציבים לפחות מצלמות במקום הזה, אני כבר לא מדבר על מארב, זה לא שהוא גאון השודד הזה, הוא פשוט מנצל פרצה ומשתמש בזה".

תושבת נוספת סיפרה ל'כיכר השבת': "זה מוריד מתחושת הביטחון, אנחנו מפחדות לצאת מהבית. למה זה צריך לקרות? אנחנו גרים בעיר מרכזית במרכז הארץ, במקום תוסס, זה פשוט הזוי שיש אחד שעושה מה שבא לו מבלי לפחד, מה זה?! איפה כולם?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר