ברקע מתקפת ביידן

קושנר חושף: טראמפ שוקל להתמודד; "שונא לראות מה קורה"

חתנו היהודי של נשיא ארה"ב לשעבר חושף כי טראמפ שוקל לחזור להתמודד • לפי קושנר, טראמפ היה נשיא טוב יותר בכל המובנים מביידן, והוא שונא לראות מה קורה לארצו ולכן הוא רוצה לחזור לנשיאות (בעולם)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חתנו היהודי של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ארד קושנר, מאשר בראיון המתפרסם היום (שישי) כי דונלד טראמפ שוקל לחזור ולהתמודד לנשיאות ארצות הברית, כי "הוא שונא לראות את מה שקורה לארצו".

בריאיון לסקיי ניוז אמר קושנר: "אף אחד לא יכול לדבר בשמו בנושא. הוא שאל אותי לגבי זה ואמרתי לו 'אתה יודע, זה טריקי'".

קושנר אמר כי הוא "מעדיף שלא להגיד" מה טראמפ אמר לו אך הדגיש: "אני יודע שהוא בהחלט שוקל את זה. איתו אי אפשר לשלול כלום, הוא מאוד גמיש בחשיבה שלו".

עוד הסביר מדוע לדעתו טראמפ עולה בהרבה על מחליפו ביידן: "הוא ניהל את הכלכלה כל כך טוב, הוא הוציא אותנו מהקורונה עם חיסון והיה אז שלום באירופה, שלום בעולם וסין הייתה במגננה. ועכשיו יש לך מלחמה באוקראינה עם רוסיה – זה מעולם לא היה צריך לקרות".

על פשיטת ה-FBI על אחוזת טראמפ אמר: "זה עניין של ניירת, היה אפשר לפתור את זה בין משרד המשפטים לבינו. אני לא יודע מה הוא לקח ומה לא, כרגע אנחנו מסתמכים פה על הדלפות לתקשורת. הוא היה הנשיא, היה לו את הסיווג הכי גבוה בעולם".

כשנשאל על המסמכים שצולמו ועליהם נכתב "סודי ביותר", אמר: "ראיתי הרבה האשמות בתקשורת במשך ארבע שנותיי בממשל שהתבררו לאחר מכן כלא נכונות. אני לא רוצה לענות על תרחישים היפותטיים, אני רוצה לחכות שנדע את העובדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר