"חצי פשיסטית"

ביידן במתקפה: "תומכי טראמפ גונבים את הדמוקרטיה"

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, השתתף בכנס של המפלגה הדמוקרטית ותקף בחריפות את המפלגה הרפובליקנית: "אימצה רטוריקה חצי פשיסטית" • " טראמפ מסמל קיצוניות המאיימת על יסודות הקיום שלנו" (בעולם)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, תקף במהלך הלילה בחריפות את תומכיו של קודמו בתפקיד, דונלד טראמפ, במהלך כנס של המפלגה הדמוקרטית בפילדלפיה.

"דונלד טראמפ ואנשי תנועת 'מחזירים את הגדולה לאמריקה' מייצגים קיצוניות שמאיימת על יסודות הרפובליקה שלנו", אמר ביידן. "לא אעמוד מנגד ואראה כיצד אנשים שפשוט לא מסוגלים לקבל את העובדה שהם הפסידו גונבים את הבחירות".

ביידן הוסיף, "הרפובליקנים פועלים כעת כדי לערער על הדמוקרטיה. האומה שלנו בנויה על עקרונות הדמוקרטיה. השוויון והדמוקרטיה בארצנו חשופים לסכנות ולאיומים. לא צריך להיות מקום לאלימות פוליטית באמריקה".

"במשך זמן רב ראינו את הדמוקרטיה כעובדה נתונה, אבל זה לא כך. צריך להגן עליה. אני מבקש מהאומה להתאחד מאחורי ההגנה על הדמוקרטיה, בלי קשר לאידיאולוגיה".

רונה מקדניאל, יו"ר הוועד הלאומי הרפובליקני, תקפה את הנשיא ואמרה כי "המפלגה הדמוקרטית פועלת במצב של פילוג, גועל ועוינות כלפי חצי מדינה", ובתגובה אמרו גורמים בבית הלבן כי הנשיא לא התכוון לכל הרפובליקנים אלא רק לתומכי טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר