חקירת ימ"ר ושב"כ

חשודים שפעלו כחולייה ויידו בקבוקי תבערה על שוטרים - נעצרו

חקירת ימ"ר ירושלים והשב"כ הובילה למעצרם של שלושה חשודים בגילאי 18-19, תושבי מ.פ שועפאט, בחשד שפעלו כחולייה ליידוי בקבוקי תבערה על כוחות הביטחון; היום יוגשו נגד שניים מהם כתבי אישום (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
לוחמי מג"ב; ארכיון (צילום: פלאש 90)

בתחילת חודש יוני השנה, התרחשה הפרת סדר אלימה במחנה פליטים שועפאט, במהלכה ייודו אבנים, נורו זיקוקין והושלכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון שפעלו במקום. בחסדי שמים לא היו נפגעים בקרב כוחותינו, והשוטרים פעלו להדיפת המתפרעים ומפרי הסדר באמצעים לפיזור הפרות סדר.

בעקבות הפרת הסדר, בחודשים האחרונים נוהלה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי במהלכה נחשפה זהותם של המעורבים.

במהלך השבועות האחרונים נעצרו בבתיהם שלושה חשודים, בגילאי 18-19, תושבי מ.פ שועפאט, ע"י בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב ונלקחו לחקירה.

מהחקירה שנוהלה במחוז ירושלים ובשב"כ, עולה כי החשודים פעלו כחולייה ויידו בקבוקי תבערה לעבר כוחות המשטרה במספר מקרים שונים, באופן מתוכנן ומכוון, זאת מגגות הבתים ומסמטאות. בנוסף חשפו החוקרים את מעורבותם בהפרת סדר נוספת שהתרחשה במהלך סוף חודש מאי השנה, שבה החשודים יידו אבנים לעבר מעבר מ.פ שועפאט ונמלטו (ללא נזק או נפגעים).

מעצרם של החשודים הוארך בבימ"ש מעת לעת לטובת מיצוי החקירה. לאחר שהמשטרה ושב"כ גיבשו נגדם תשתית ראייתית, היום יוגשו נגד שניים מהחשודים כתבי אישום ע"י הפרקליטות עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים. החשוד השלישי יובא היום להארכת מעצרו וחקירתו נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול עם שירות הביטחון הכללי וכוחות הביטחון למעצר, מיצוי הדין ומאבק נחוש, עם עבריינים ופורעי חוק אלימים שינסו לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר