כעת זה רשמי

היועץ לשעבר של בנט החל לעבוד עם מפלגת הליכוד

לפני מספר חודשים, כאשר נפתלי בנט כיהן כראש ממשלה, הוא מינה את משה קלוגהפט ליועץ, והוא עזב אותו לאחר חודשיים. כעת הודיעו ב'ליכוד', כי קלוגהפט התחיל לעבוד בקמפיין המפלגה (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קלוגהפט עם נתניהו | ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

משה קלוגהפט, היועץ שעבר בעבר עם ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, מונה בשבועות האחרונים ליועצו המיוחד של בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות, והיום (ראשון) הוציאו על כך הודעה רשמית מטעם ראש האופוזיציה.

"ראש הממשלה לשעבר נתניהו מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות", נכתב בהודעה הרשמית.

כזכור, כחודש לאחר שנפתלי בנט נכנס לתפקיד ראש הממשלה, הוא מינה את משה קלוגהפט, אחד היועצים הבכירים בישראל, ליועצו הפוליטי.

חודש וחצי לאחר שקלוגהפט החל לעבוד, הוא הודיע על סיום עבודתו, כאשר הסיבה הרשמית לעזיבה, הייתה לטענתו - בשל קמפיינים פוליטיים שקיבל מעבר לים - בפרוטוגל ובגיאורגיה.

קלוגהפט עם בנט | ארכיון

היועץ קלוגהפט ליווה את בנט מראשית דרכו הפוליטית, כמזכ"ל מועצת יש"ע ולאחר מכן כיו"ר מפלגת הבית היהודי בבחירות 2013, אחריהן חבר בנט לראשונה ליאיר לפיד והותיר את המפלגות החרדיות באופוזיציה.

כמסע הבחירות הזה, וגם בזה לאחריו ב-2015, קלוגהפט דחף להציג את בנט כ"דתי החדש", ימני עיקש מצד אחד, אבל חלק מן החברה הישראלית מצד שני, כבוגר סיירת מטכ"ל וכיזם היי-טק מוצלח.

קלוגהפט הוא בחור ציוני דתי, הנחשב ליועץ משפיע בעולם, וייעץ לראשי מדינות, בעיקר באירופה. בין מקומות העסקתו נמצא גם הקמפיין שקיימה תמר זנדברג לראשות מרצ, עניין שהוביל לזעם בשמאל על השרה להגנת הסביבה הנוכחית, שהעסיקה אדם ש"תקף בבוטות את השמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר