האיראנים מאיימים?

האקרים איראניים פרסמו מידע אישי של ראש המוסד

קבוצת האקרים המזוהה עם איראן פרסמה בטלגרם תמונות ומסמכים רפואיים שלטענתם שייכים לדוד (דדי) ברנע, ראש המוסד הישראלי (ביטחון)

(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

קבוצת האקרים המזוהה עם איראן פרסמה בטלגרם תמונות ומסמכים שלטענתם שייכים לדוד (דדי) ברנע, ראש המוסד. מדובר במסמכים ותמונות שצולמו לפני שנכנס לתפקידו כראש המוסד. בין היתר הם פרסמו הבוקר (ראשון) תמונת סלפי שלו שצולמה כפי הנראה בשנת 2016, במהלך אליפות אירופה לצעירים בג'ודו, שנערכה אז בהיכל שלמה בתל אביב. ההאקרים איימו בצמוד לתמונה כי יפרסמו חומרים נוספים וכתבו "דדי אתה מוכן לטיפ הבא?".

התמונה שהודלפה בידי ההאקרים

הערב הם פרסמו באותו ערוץ טלגרם תוצאות של בדיקות רפואיות שנערכו לכאורה לברנע בשנת 2018, שם בין היתר הופיע סקירה רפואית מפורטת, בדיקה קרדיאלית בעת מאמץ, בדיקות שמיעה וראייה וגם בדיקות דם שלכאורה נערכו לו.

גם בשבוע שעבר פרסמו ההאקרים תמונות מטיפול שיניים שלטענתם של ברנע. להערכת גורמים ישראלים החומרים הושגו מפריצה למכשיר סלולרי של אשתו של ברנע ומדובר בחומרים ישנים.

עיתוי הפרסומים קשור ככל הנראה לנסיעה מחר של ברנע לארה"ב, במסגרת המאמצים הישראלים לסכל את הסכם הגרעין האיראני ולהגביר את שיתוף הפעולה הביטחוני עם ארה"ב במקרה של תקיפה אפשרית על מתקני גרעין.

ברנע צפוי להיפגש בוושינגטון עם גורמים בכירים בבית הלבן, ה-CIA ובפנטגון ועם גורמים בכירים במחלקת המדינה האמריקנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר