בחירות 2022

סמוטריץ' תקף את גנץ, כהנא הגן עליו ושקד התערבה: "לא לריב"

בני גנץ פנה בנאומו לחברה הדתית לאומית ועורר את זעמו של בצלאל סמוטריץ' שהזכיר לו את פגישותיו עם אבו מאזן; מתן כהנא מיהר להגן על גנץ ותקף את סמוטריץ' ואיילת שקד מיהרה להתערב, ביקשה "לא לריב" ותקפה את כהנא וגנץ (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
כהנא, שקד וסמוטריץ' (צילום: אבשלום ששוני ויונתן זינדל, פלאש 90)

פנייתו של שר הביטחון בני גנץ, יו"ר 'המחנה הממלכתי' לציבור הדתי לאומי בנאומו אמש (שלישי) בהשקת הקמפיין, עורר מיני סערה וגרר תגובות של הפוליטיקאים.

"אני מבקש לומר לחברה הדתית-לאומית", אמר גנץ בנאומו, "אין לכם בית טוב מהמחנה הממלכתי, שבו אתם לא רק מיוצגים מספרית - אלא מיוצגים ערכית: בערכי הנתינה, הגיוס, אהבת האדם באשר הוא אדם, הארץ והמולדת".

הראשון להגיב היה יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ', שזעם על הפנייה ואמר: "גנץ - בתור מי שמארח את אבו מאזן מכחיש השואה בביתו, פוגע בהתיישבות ביהודה ושומרון ובכל הערכים שחשובים לנו, כדאי שלא תזלזל באינטליגנציה של הציבור הדתי לאומי".

"במקום לספור דתיים ברשימה שלך אפשר פשוט לספור כמה תומכי טרור אתה צריך בשביל להקים ממשלה", הוסיף סמוטריץ'.

מי שמיהר להגיב לו היה מתן כהנא, ממפלגתו של גנץ, שאמר: "מי שלא שולח חיילים לקרב, ומי שאין לו אחריות לחיי אזרחי ישראל ולחיילי צה"ל - טוב יעשה אם לא יטיף על פגישות שמנעו ומונעות את המלחמה הבאה".

בתגובה לדברים, כתבה השרה איילת שקד, יו"ר 'הרוח הציונית': "לא לריב, אפשר גם לשרת שירות משמעותי, לפקד ולהיות בקבינט וגם להתעקש לא לפגוש מכחיש שואה ולא לתת לגיטימציה למי שתובע את חיילי צה"ל בהאג. אתם מכירים מקרוב אנשים כאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר