סוף טוב

בן 75 נעדר כל הלילה ואותר בבוקר בלב ים

שוטרי השיטור הימי במחוז חוף איתרו מול חוף קריית ים תושב העיר כבן 75 שדווח כנעדר ושהה במשך כל שעות הלילה בים. מצבו טוב (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
החילוץ בלב ים (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי השיטור הימי במחוז חוף איתרו הבוקר (רביעי) מול חוף קריית ים תושב העיר כבן 75 שדווח אמש כנעדר ושהה במשך כל שעות הלילה בים. מצבו טוב.

אמש התקבל דיווח במוקד 100 אודות היעדרותו של תושב קרית ים כבן 75 שיצא את ביתו בשעה 19:00 ולא שב.

כוחות משטרה רבים מתחנת זבולון פתחו בסריקות לאיתורו תוך סיוע של מסוק משטרתי, יחידת הג'יפים וספינות השיטור הימי. במהלך הסריקות אותרו חפציו של הנעדר על חוף הים ועל כן התמקדו הסריקות בים באמצעות יחידת השיטור הימי מאחר ועלה חשש כי טבע.

עם התחדשות החיפושים הבוקר, איתרו שוטרי השיטור הימי במחוז חוף את הנעדר במרחק של כ-700 מטר מקו החוף ומשו אותו לספינתם. עם הגעתם לבסיס היחידה הועבר לבדיקת גורמי רפואה ונמצא כי הוא תשוש אך מצבו טוב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בדקו את הגבר שהיה בהכרה מלאה ולאחר בדיקות רפואיות הוא לא נזקק לפינוי.

פאראמדיק מד"א חגי קולטון סיפר: "חברנו לשיטור הימי וראינו גבר בשנות השבעים בהכרה מלאה ובמצב בריאותי טוב, הוא סיפר לנו שהוא נכנס לים בחוף אמיגוס בקרית ים אתמול בערב בסביבות השעה 19:00 ולאחר שהחשיך ולא הצליח לשוב לחוף הוא נתפס על מצוף שהיה במים עד שאותר הבוקר ע"י השיטור הימי שסרק וחיפש אותו סמוך לקרית חיים.

"לאחר בדיקות רפואיות הכנתי לו קפה והשוטרים כיבדו אותו בעוגיות, והמתנו עד שבנו הגיע לקחת אותו. היינו בטוחים שאנחנו מגיעים לאירוע קשה של נעדר שנמשה לאחר שעות בים ואנחנו שמחים שהאירוע הזה הסתיים טוב".

במשטרה מדגישים את החשיבות של רחצה בטוחה בים, בדגש על:

  • רחצה בשעות היום ובחופי רחצה מוכרזים עם שירותי הצלה.
  • השארת איש קשר בחוף
  • נשיאת מכשיר טלפון נייד במתקן אטום למים ככל שניתן.
  • שחייה בקרבת החוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר